Hospodársky denník
USD49,359 Sk
EUR43,221 Sk
CHF28,227 Sk
CZK1,256 Sk
  Streda  16.Mája 2001
Archív - Tiráž - Prílohy
Vyhľadávanie
 
Titulná strana
Z domova
Podnikové spektrum
Zahranicie
Podnikateľ a štýl
Veda/Kultúra
Digitálny svet
Finančné komentáre
Šport
Poradenstvo/Servis
Inzercia
ASS
Veľtrhy a výstavy 2004
Spotrebiteľské ceny
Hospodársky klub
Zdravotníctvo













Prvotriedne médium

Najprv príde ponukový list. V ňom sa potenciálny vystavovateľ dozvie o davoch záujemcov pred dverami organizátora, o pripravovanej veľkolepej reklame a zástupoch nedočkavých návštevníkov z radov obchodníkov i spotrebiteľov.

S blížiacim sa termínom spľasnú sľuby ako bubliny a ak sa veľtrh či výstava vôbec koná, nuž neraz v malom komornom kruhu vystavovateľov a návštevníkov. Veď kto má vraj peniaze na lepšiu reklamu a propagáciu, čo by ešte tie naše firmy a firmičky nechceli. Pravda, česť veľtrhom výnimkám, keď podnik môže napokon ľutovať, že sa na akcii nezúčastnil a rýchlo sa pripravovať na ďalší ročník. Našťastie, dnes si už väčšina slovenských firiem a spoločností vyberá svoju prezentáciu za hranicami veľmi starostlivo a cielene. Aj organizáciu, ktorá mu účasť na medzinárodných veľtrhoch a výstavách zabezpečuje technicky. Pretože aj tu platí, že ich služby musia byť šité skutočne na mieru toho-ktorého vystavovateľa.

Veľtrhy boli vždy účinným prostriedkom marketingu. Ich silnou stránkou je priamy styk medzi podnikom ponúkajúcim výrobky či služby a zákazníkom, ktorý ich potrebuje. Zákazníci prichádzajú na veľtrhy a výstavy z vlastnej vôle, aby sa oboznámili s podnikmi a ich ponukou. Význam veľtrhov spočíva okrem iného v tom, že u zákazníkov priamo vzbudzuje potrebu kúpiť si ten či onen výrobok, alebo službu. Podľa výsledkov prieskumu uskutočneného firmou Suomen Gallup sa veľtrhy pri ovplyvňovaní výberu v prípade väčších nákupov zaraďujú hneď na druhé miesto za diskusie s kolegami.

Je prirodzené, že veľtrhy majú konkurentov v iných prostriedkoch marketingu. Cena kontaktu medzi firmou a zákazníkom, nadviazaná prostredníctvom veľtrhu, je v porovnaní s inými médiami výhodná. Pri správne zvolenej stratégii sú veľtrhy najaktívnejšou súčasťou marketingovej kampane.

Počasie

Dnes bude polojasno až oblačno. Na severe miestami, inde len ojedinele, prehánky alebo búrky. Najvyššia denná teplota 22 až 26, na horách vo výške 1500 m 14 stupňov. Juhovýchodný až južný vietor 2 až 6 m/s. Vo štvrtok bude polooblačno až oblačno a ojedinele prehánky alebo búrky. Nočná teplota 12 až 8, denná teplota 23 až 27, na severe okolo 20 stupňov. V piatok bude veľká oblačnosť až zamračené a na mnohých miestach prehánky alebo búrky, ojedinele aj s krupobitím. Nočná teplota 14 až 10, na severovýchode okolo 8, denná teplota 18 až 22, na severozápade okolo 16 stupňov. Slnko vyjde zajtra o 5.12 a zapadne o 20.26 hod.

Amsterdamoblačno17
Atényjasno21
Belehradpolooblačno25
Berlínoblačno17
Bratislavapolojasno23
Bruselpolooblačno17
Budapešťoblačno24
Bukurešťoblačno22
Frankfurtoblačno20
Helsinkijasno10
Istanbuloblačno20
Kodaňoblačno20
Lisabonoblačno19
Londýnoblačno13
Madridjasno23
Milánoprehánky23
Moskvajasno16
Oslodážď10
Parížoblačno19
Prahaoblačno21
Rímoblačno26
Sofiapolooblačno19
Štokholmzamračené13
Varšavaoblačno24
Viedeňoblačno24
Záhrebpolooblačno26
Ženevapolooblačno19

 

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.