Hospodársky denník
USD48,952 Sk
EUR43,247 Sk
CHF28,203 Sk
CZK1,259 Sk
  Štvrtok  17.Mája 2001
Archív - Tiráž - Prílohy
Vyhľadávanie
 
Titulná strana
Z domova
Podnikové spektrum
Zahranicie
Podnikateľ a štýl
Veda/Kultúra
Digitálny svet
Finančné komentáre
Šport
Poradenstvo/Servis
Inzercia
ASS
Veľtrhy a výstavy 2004
Spotrebiteľské ceny
Hospodársky klub
Zdravotníctvo













Prvotriedne médium

Najprv príde ponukový list. V ňom sa potenciálny vystavovateľ dozvie o davoch záujemcov pred dverami organizátora, o pripravovanej veľkolepej reklame a zástupoch nedočkavých návštevníkov z radov obchodníkov i spotrebiteľov.

S blížiacim sa termínom spľasnú sľuby ako bubliny a ak sa veľtrh či výstava vôbec koná, nuž neraz v malom komornom kruhu vystavovateľov a návštevníkov. Veď kto má vraj peniaze na lepšiu reklamu a propagáciu, čo by ešte tie naše firmy a firmičky nechceli. Pravda, česť veľtrhom výnimkám, keď podnik môže napokon ľutovať, že sa na akcii nezúčastnil a rýchlo sa pripravovať na ďalší ročník. Našťastie, dnes si už väčšina slovenských firiem a spoločností vyberá svoju prezentáciu za hranicami veľmi starostlivo a cielene. Aj organizáciu, ktorá mu účasť na medzinárodných veľtrhoch a výstavách zabezpečuje technicky. Pretože aj tu platí, že ich služby musia byť šité skutočne na mieru toho-ktorého vystavovateľa.

Veľtrhy boli vždy účinným prostriedkom marketingu. Ich silnou stránkou je priamy styk medzi podnikom ponúkajúcim výrobky či služby a zákazníkom, ktorý ich potrebuje. Zákazníci prichádzajú na veľtrhy a výstavy z vlastnej vôle, aby sa oboznámili s podnikmi a ich ponukou. Význam veľtrhov spočíva okrem iného v tom, že u zákazníkov priamo vzbudzuje potrebu kúpiť si ten či onen výrobok, alebo službu. Podľa výsledkov prieskumu uskutočneného firmou Suomen Gallup sa veľtrhy pri ovplyvňovaní výberu v prípade väčších nákupov zaraďujú hneď na druhé miesto za diskusie s kolegami.

Je prirodzené, že veľtrhy majú konkurentov v iných prostriedkoch marketingu. Cena kontaktu medzi firmou a zákazníkom, nadviazaná prostredníctvom veľtrhu, je v porovnaní s inými médiami výhodná. Pri správne zvolenej stratégii sú veľtrhy najaktívnejšou súčasťou marketingovej kampane.

Počasie

Dnes bude malá, miestami zväčšená oblačnosť a ojedinele, najmä večer, prehánky alebo búrky. Najvyššia denná teplota 24 až 28 stupňov. Teplota na horách vo výške 1500 m 16 stupňov. Vietor južných smerov 2 až 5, na juhozápade prechodne okolo 7 m/s. V piatok bude veľká oblačnosť až zamračené a na mnohých miestach prehánky alebo občasný dážď, lokálne búrky ojedinele aj s krupobitím. Nočná teplota 15 až 11 stupňov. Denná teplota 15 až 19, na juhovýchode do 22 stupňov. V sobotu bude premenlivá časom zväčšená oblačnosť a miestami prehánky. Veterno. Nočná teplota 17 až 21, na severozápade okolo 15 stupňov. Slnko vyjde zajtra o 5.10 a zapadne o 20.27 hod.

Amsterdamoblačno16
Atényjasno25
Belehradpolooblačno27
Berlínoblačno19
Bratislavaoblačno26
Bruseloblačno15
Budapešťpolooblačno27
Bukurešťpolooblačno24
Frankfurtoblačno20
Helsinkioblačno14
Istanbulpolooblačno20
Kodaňoblačno18
Lisabonoblačno18
Londýnprehánky11
Madridpolooblačno20
Milánopolooblačno24
Moskvapolooblačno18
Osloprehánky13
Parížprehánky15
Prahaoblačno21
Rímpolooblačno26
Sofiapolooblačno23
Štokholmoblačno13
Varšavapolooblačno25
Viedeňoblačno25
Záhrebpolooblačno26
Ženevadážď19

 

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.