Hospodársky denník
USD48,862 Sk
EUR43,46 Sk
CHF28,277 Sk
CZK1,259 Sk
  Streda  2.Mája 2001
Archív - Tiráž - Prílohy
Vyhľadávanie
 
Titulná strana
Z domova
Podnikové spektrum
Zahranicie
Podnikateľ a štýl
Veda/Kultúra
Digitálny svet
Finančné komentáre
Šport
Poradenstvo/Servis
Inzercia
ASS
Veľtrhy a výstavy 2004
Spotrebiteľské ceny
Hospodársky klub
Zdravotníctvo













Korzo na ocot?

Glosuje Zuzana Krútka

Bratislava sa stáva svetovým veľkomestom. Do troch rokov bude mať osem hypermarketov a aspoň tri veľké nákupné centrá: jedno už funguje, druhé utešene rastie a „slávnostný výkop“ pre ďalšie sa odohrá v tretí májový deň. Nič proti nim. Aj v daždi tam môžete chodiť z jedného obchodu do druhého a nezmoknete, môžete spojiť nákup s posedením v kaviarni alebo návštevou kina či fitnescentra. A aj keď je predajná plocha na obyvateľa v SR značne poddimenzovaná, poddimenzovaná je aj peňaženka bežného občana. Ten s najväčšou pravdepodobnosťou podľahne americkému modelu - nielen nakupovania, ale aj trávenia voľného času. Namiesto na korzo a do prírody bude mládež chodievať do shopping-centier, pretože to bude zrejme viac „in“. Tradičné korzo zostane na ocot a my sa ešte viac stotožníme s konzumným spôsobom života. Chceme

 

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.