Korzo na ocot? Glosuje Zuzana Krútka Bratislava sa stáva svetovým veľkomestom. Do troch rokov bude mať osem hypermarketov a aspoň tri veľké nákupné centrá: jedno už funguje, druhé utešene rastie a slávnostný výkop pre ďalšie sa odohrá v tretí májový deň. Nič proti nim. Aj v daždi tam môžete chodiť z jedného obchodu do druhého a nezmoknete, môžete spojiť nákup s posedením v kaviarni alebo návštevou kina či fitnescentra. A aj keď je predajná plocha na obyvateľa v SR značne poddimenzovaná, poddimenzovaná je aj peňaženka bežného občana. Ten s najväčšou pravdepodobnosťou podľahne americkému modelu - nielen nakupovania, ale aj trávenia voľného času. Namiesto na korzo a do prírody bude mládež chodievať do shopping-centier, pretože to bude zrejme viac in. Tradičné korzo zostane na ocot a my sa ešte viac stotožníme s konzumným spôsobom života. Chceme
|
|