Hospodársky denník
USD50,155 Sk
EUR42,86 Sk
CHF28,097 Sk
CZK1,249 Sk
  Pondelok  28.Mája 2001
Archív - Tiráž - Prílohy
Vyhľadávanie
 
Titulná strana
Z domova
Podnikové spektrum
Zahranicie
Podnikateľ a štýl
Veda/Kultúra
Digitálny svet
Finančné komentáre
Šport
Poradenstvo/Servis
Inzercia
ASS
Veľtrhy a výstavy 2004
Spotrebiteľské ceny
Hospodársky klub
Zdravotníctvo













Prvotriedne médium

Najprv príde ponukový list. V ňom sa potenciálny vystavovateľ dozvie o davoch záujemcov pred dverami organizátora, o pripravovanej veľkolepej reklame a zástupoch nedočkavých návštevníkov z radov obchodníkov i spotrebiteľov.

S blížiacim sa termínom spľasnú sľuby ako bubliny a ak sa veľtrh či výstava vôbec koná, nuž neraz v malom komornom kruhu vystavovateľov a návštevníkov. Veď kto má vraj peniaze na lepšiu reklamu a propagáciu, čo by ešte tie naše firmy a firmičky nechceli. Pravda, česť veľtrhom výnimkám, keď podnik môže napokon ľutovať, že sa na akcii nezúčastnil a rýchlo sa pripravovať na ďalší ročník. Našťastie, dnes si už väčšina slovenských firiem a spoločností vyberá svoju prezentáciu za hranicami veľmi starostlivo a cielene. Aj organizáciu, ktorá mu účasť na medzinárodných veľtrhoch a výstavách zabezpečuje technicky. Pretože aj tu platí, že ich služby musia byť šité skutočne na mieru toho-ktorého vystavovateľa.

Veľtrhy boli vždy účinným prostriedkom marketingu. Ich silnou stránkou je priamy styk medzi podnikom ponúkajúcim výrobky či služby a zákazníkom, ktorý ich potrebuje. Zákazníci prichádzajú na veľtrhy a výstavy z vlastnej vôle, aby sa oboznámili s podnikmi a ich ponukou. Význam veľtrhov spočíva okrem iného v tom, že u zákazníkov priamo vzbudzuje potrebu kúpiť si ten či onen výrobok, alebo službu. Podľa výsledkov prieskumu uskutočneného firmou Suomen Gallup sa veľtrhy pri ovplyvňovaní výberu v prípade väčších nákupov zaraďujú hneď na druhé miesto za diskusie s kolegami.

Je prirodzené, že veľtrhy majú konkurentov v iných prostriedkoch marketingu. Cena kontaktu medzi firmou a zákazníkom, nadviazaná prostredníctvom veľtrhu, je v porovnaní s inými médiami výhodná. Pri správne zvolenej stratégii sú veľtrhy najaktívnejšou súčasťou marketingovej kampane.

Počasie

Dnes bude polooblačno až oblačno, na severe ojedinele slabé prehánky. Najvyššia denná teplota 21 až 25, v severných okresoch miestami okolo 19 stupňov. Západný až severozápadný vietor 2 až 5 m/s. Teplota na horách vo výške 1500 m okolo 10 stupňov. V utorok bude polojasno, na severe a východe až oblačno a v tejto časti územia sa miestami vyskytnú prehánky. Najnižšia nočná teplota 13 až 9, najvyššia denná teplota 19 až 23. V stredu bude polojasno, na severe a východe až oblačno a v tejto časti územia sa miestami vyskytnú prehánky. Najnižšia nočná teplota 13 až 9 stupňov, v horských dolinách okolo 7 stupňov. Najvyššia denná teplota 19 až 23 stupňov. Slnko vyjde zajtra o 5,00 a zapadne o 20,39 hod.

Odber plynu

Na dnešný deň platí v rozvodnej sústave zemného plynu odberový stupeň č. 3.Tlak

Údaje o priemernom barometrickom tlaku v kPa za 24. 5. 2001: Bratislava 100, 32, Sliač 98,31, Košice 99,35, Poprad 93,85, za 25. 5. 2001: Bratislava 99,78, Sliač 97,70, Košice 98,67, Poprad 93,34, za 26. 5. 2001: Bratislava 100,28, Sliač 98,15, Košice 99,24, Poprad 93,78.

Amsterdamdážď17
Atényjasno25
Belehradoblačno25
Berlínzamračené 18
Bratislavaoblačno24
Bruseldážď18
Budapešťbúrky25
Bukurešťpolooblačno25
Frankfurtoblačno25
Helsinkyjasno10
Istanbuljasno24
Kodaňdážď18
Kyjevzamračené17
Lisabonjasno31
Londýnoblačno19
Madridjasno31
Milánooblačno31
Moskvajasno13
Oslodážď 14
Parížoblačno27
Prahazamračené23
Rímpolooblačno28
Sofiapolooblačno19
Štokholmdážď12
Varšavaprehánky17
Viedeňoblačno24
Záhreboblačno26
Ženevapolooblačno28

 

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.