|
|||||||||||||||||
Utorok 29.Mája 2001 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hala stvorená na kongresyHosť určuje nasadenie hotelového pracovníka Časť Hotela Forum Bratislava sa od 1. júla ukáže svojim hosťom v novom šate. S rozpočtovými nákladmi vo výške 40 mil. Sk začala rekonštrukcia odbytových stredísk a kongresových priestorov. V troch etapách sa stavebnými a technickými úpravami zmenia prízemné priestory hotela. Kongresová hala, ktorá už začiatkom júna bude hostiť účastníkov medzinárodného kongresu, sa technickou vybavenosťou stane bezkonkurenčným priestorom. Maximálny počet ovládateľných prvkov, vrátane osvetlenia a ozvučenia, uľahčí život organizátorom a tlmočníkom, pričom sa zlepší aj pohoda účastníkov kongresu. Na zmenu čaká aj reštaurácia Forum, ktorá je situovaná oproti kongresovej sále, bude slúžiť len jej účastníkom. Plochu podľa potreby rozšíria i o reštauráciu Slovakia, ktorá sa zmení na polyfunkčný priestor. Hotel, vychádzajúci v ústrety požiadavkám v posledných rokoch rýchlo rastúcej kongresovej klientely, zmení svoju tvár aj smerom do Obchodnej ulice. Generálny riaditeľ hotela Ing. Slavomír Čičmanec prezrádza zámery s budovaním panoramatického výťahu smerujúceho z Obchodnej až na prvé poschodie hotela. Členstvo Hotela Forum Bratislava v medzinárodnej hotelovej sieti umožňuje nasledovať overené štandardy. Každý pracovník už pri nástupe sa stretne s etickými štandardmi, ktoré sú obsahom interného predpisu ABC pracovníka, ale aj ďalších manuálov, ktoré podrobne opisujú pracovné postupy na jednotlivých postoch. Ideálne je, ak si hotel stanoví ciele, zdôrazňuje pracovníčka marketingu Jana Janúchová, a tie sa stanú cieľom každého zamestnanca. Upozorňuje, že osobitne dôležité pozície sú tie, v ktorých prichádza pracovník priamo do styku s hosťom. Dobrá jazyková vybavenosť je nevyhnutná. Aj keď v Hoteli Forum Bratislava pracovníci zatiaľ vystačia s dvoma svetovými jazykmi (nemčina a angličtina), vo svete je bežné, že v jednotlivých kójach na recepcii vítajú hostí japonsky, čínsky, arabsky alebo inými hosťovi blízkymi jazykmi. Vysoká odborná pripravenosť je rovnako nevyhnutná. Pracovník, ktorý získa odporúčanie hotela, sa môže uchádzať aj o miesto v niektorom z iných členských hotelov. Tam však môže zistiť to isté, čo v Hoteli Forum Bratislava, nasadenie pracovníkov musí byť také, aké očakáva hosť. A to je základ úspechu. Rudolfa Vallová |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Webmaster: webmaster@maxo.sk Design: MAXO s.r.o. |