Hospodársky denník
USD49,849 Sk
EUR42,853 Sk
CHF28,052 Sk
CZK1,248 Sk
  Utorok  29.Mája 2001
Archív - Tiráž - Prílohy
Vyhľadávanie
 
Titulná strana
Z domova
Podnikové spektrum
Zahranicie
Podnikateľ a štýl
Veda/Kultúra
Digitálny svet
Finančné komentáre
Šport
Poradenstvo/Servis
Inzercia
ASS
Veľtrhy a výstavy 2004
Spotrebiteľské ceny
Hospodársky klub
Zdravotníctvo













Prvotriedne médium

Najprv príde ponukový list. V ňom sa potenciálny vystavovateľ dozvie o davoch záujemcov pred dverami organizátora, o pripravovanej veľkolepej reklame a zástupoch nedočkavých návštevníkov z radov obchodníkov i spotrebiteľov.

S blížiacim sa termínom spľasnú sľuby ako bubliny a ak sa veľtrh či výstava vôbec koná, nuž neraz v malom komornom kruhu vystavovateľov a návštevníkov. Veď kto má vraj peniaze na lepšiu reklamu a propagáciu, čo by ešte tie naše firmy a firmičky nechceli. Pravda, česť veľtrhom výnimkám, keď podnik môže napokon ľutovať, že sa na akcii nezúčastnil a rýchlo sa pripravovať na ďalší ročník. Našťastie, dnes si už väčšina slovenských firiem a spoločností vyberá svoju prezentáciu za hranicami veľmi starostlivo a cielene. Aj organizáciu, ktorá mu účasť na medzinárodných veľtrhoch a výstavách zabezpečuje technicky. Pretože aj tu platí, že ich služby musia byť šité skutočne na mieru toho-ktorého vystavovateľa.

Veľtrhy boli vždy účinným prostriedkom marketingu. Ich silnou stránkou je priamy styk medzi podnikom ponúkajúcim výrobky či služby a zákazníkom, ktorý ich potrebuje. Zákazníci prichádzajú na veľtrhy a výstavy z vlastnej vôle, aby sa oboznámili s podnikmi a ich ponukou. Význam veľtrhov spočíva okrem iného v tom, že u zákazníkov priamo vzbudzuje potrebu kúpiť si ten či onen výrobok, alebo službu. Podľa výsledkov prieskumu uskutočneného firmou Suomen Gallup sa veľtrhy pri ovplyvňovaní výberu v prípade väčších nákupov zaraďujú hneď na druhé miesto za diskusie s kolegami.

Je prirodzené, že veľtrhy majú konkurentov v iných prostriedkoch marketingu. Cena kontaktu medzi firmou a zákazníkom, nadviazaná prostredníctvom veľtrhu, je v porovnaní s inými médiami výhodná. Pri správne zvolenej stratégii sú veľtrhy najaktívnejšou súčasťou marketingovej kampane.

Počasie

Dnes bude spočiatku veľká oblačnosť, od západu postupne polojasno až oblačno. Na severe a východe na mnohých miestach, inde miestami prehánky a búrky, ojedinele s krupobitím. Najvyššia denná teplota 24 až 29, v severných okresoch a miestami aj na východe okolo 22 stupňov. Teplota na horách vo výške 1500 m 13 stupňov. Západný až severozápadný vietor 3 až 6, popoludní na západe 6 až 10, v nárazoch miestami 20 až 25 m/s. Na horách víchrica.Upozornenie: Rýchlosť vetra v nárazoch bude dnes miestami dosahovať 70 až 100 km/hod.V stredu bude jasno až polojasno. Miestami prechodne oblačno a ojedinele prehánky. Najnižšia nočná teplota 12 až 8, na juhozápade okolo 14 stupňov. Najvyššia denná teplota 20 až 24, na severe okolo 18 stupňov. Vo štvrtok bude jasno až polojasno. Miestami prechodne oblačno a ojedinele prehánky. Najnižšia nočná teplota 10 až 6 stupňov. Najvyššia denná teplota 22 až 26, na severe okolo 20 stupňov. Slnko vyjde zajtra o 4.59 a zapadne o 20.40 hod.

Amsterdamjasno19
Aténypolojasno29
Belehradpolooblačno27
Berlínjasno22
Bratislavapolojasno27
Bruseltakmer jasno19
Budapešťdážď25
Bukurešťpolooblačno29
Frankfurtpolooblačno27
Helsinkipolojasno11
Istanbuloblačno24
Kodaňdážď14
Lisabonslnečno27
Londýnjasno21
Madridjasno32
Milánojasno29
Moskvaprehánky10
Oslodážď7
Parížpolooblačno26
Prahajasno26
Rímjasno29
Sofiapolooblačno20
Štokholmzamračené10
Varšavadážď17
Viedeňdážď27
Záhrebjasno27
Ženevajasno30

 

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.