Rýchla návratnosť investícií Obdobie, v ktorom žijeme, je charakterizované búrlivým rozvojom techniky, technológií a komunikácií, predovšetkým Internetu. Takmer každý deň sme svedkami nových akvizícií a fúzií, ktorých cieľom je vytvoriť predpoklady na rýchlejší a efektívnejší výrobný cyklus, na zrýchlenie a skvalitnenie dodávky tovaru a služieb zákazníkom. Zanikajú malé podniky, založené na tradičných výrobno-dodávateľských vzťahoch, mohutnejú veľké korporácie vybavené modernými technológiami a vyostrujú sa konkurenčné vzťahy. Ak porozumieme potrebám zákazníkov a dokážeme ich pokryť, vzniká predpoklad na získanie nových zákazníkov. Je všeobecne známym faktom, že získanie nového zákazníka trvá šesťkrát dlhšie ako udržanie existujúceho. Dôležitým faktorom pri zachovaní už vzniknutého obchodného vzťahu sú v prvom rade poznatky o podmienkach, v ktorých zákazník podniká, predvídanie jeho budúcich potrieb, ustavičné zlepšovanie služieb poskytovaných zákazníkovi, ako aj dodávanie kvalitných informácií. CRM poskytuje podnikom nástroje na vybudovanie dlhotrvajúcich vzťahov so zákazníkmi. V digitálnom veku nestačí len byť spoľahlivým dodávateľom tovaru. Dnešný zákazník vyžaduje od dodávateľa kompletný balík služieb navyše. Na zlepšenie plánovania a skrátenie času dodávky je potrebné integrovať jednotlivých dodávateľov do jedného reťazca. IBM ponúka široký rozsah nástrojov CRM, počnúc softvérovými nástrojmi, ktoré poskytujú prístup k informáciám v reálnom čase, cez spoľahlivé a rozširovateľné serverové platformy, až po rozsiahle služby konzultácie a implementácie CRM. MQ Series je softvérová integračná platforma, ktorá zabezpečí, aby sa dáta premenili na informácie. Je určená pre akékoľvek hardvérové a softvérové platformy. Umožní, aby podnik fungoval ako celok s cieľom zabezpečiť spokojnosť zákazníka. Oddelenie služieb IBM poskytuje tak konzultačné služby na vytvorenie efektívnych riešení CRM, ako aj služby na ich spoľahlivú a efektívnu implementáciu. Divízia financovania zákazníkov poskytuje možnosti na pružné financovanie pri nadobúdaní CRM, aby mohli vhodne rozložiť svoje rozpočty. CRM trh každý rok vzrastie minimálne o 29 %. Odhaduje sa, že do konca roku 2003 bude mať trh CRM hodnotu 7,5 mld. USD. IBM citlivo reaguje na požiadavky svojich zákazníkov a stále vyvíja a zdokonaľuje svoje tradičné serverové platformy S/390, AS/400, RS/6000 a Netfinity. Tieto v plnom rozsahu podporujú aplikácie Lotus. V minulom roku v dôsledku akvizície spoločnosti Sequent k tradičným platformám pribudol systém NUMA-Q. (do)
|
Počasie Dnes bude prevažne slnečno. V horských oblastiach bude miestami zväčšená oblačnosť a popoludní sa tam vyskytnú prehánky alebo búrky. Najvyššia denná teplota 24 až 28 stupňov. Teplota na horách vo výške 1500 m 15 stupňov. Východný až juhovýchodný vietor 2 až 5 m/s, na juhozápadnom Slovensku popoludní zosilnie na 4 až 8 m/s.V piatok bude jasno až polojasno a teplo. V horských oblastiach, najmä na východe, časom zväčšená kopovitá oblačnosť a ojedinele prehánky alebo búrky. Nočná teplota 15 až 11, na severe a východe miestami okolo 9 stupňov. Denná teplota 24 až 28 stupňov, na severe miestami chladnejšie. V sobotu bude polooblačno, časom oblačno, miestami prehánky alebo búrky. Nočná teplota 15 až 11 stupňov. Denná teplota 24 až 28, na severe miestami okolo 22 stupňov. Slnko vyjde zajtra o 5.30 a zapadne o 20.08 hod. Amsterdam | prehánky | 13 |
Atény | jasno | 25 |
Belehrad | jasno | 26 |
Berlín | polooblačno | 25 |
Bratislava | polooblačno | 25 |
Brusel | prehánky | 13 |
Budapešť | polojasno | 25 |
Bukurešť | búrky | 23 |
Frankfurt | prehánky | 23 |
Helsinki | jasno | 10 |
Istanbul | polojasno | 22 |
Kodaň | oblačno | 17 |
Lisabon | prehánky | 14 |
Londýn | prehánky | 13 |
Madrid | jasno | 15 |
Miláno | dážď | 18 |
Moskva | polojasno | 17 |
Oslo | prehánky | 12 |
Paríž | prehánky | 16 |
Praha | polooblačno | 26 |
Rím | oblačno | 24 |
Sofia | oblačno | 21 |
Štokholm | oblačno | 17 |
Varšava | polojasno | 23 |
Viedeň | jasno | 26 |
Záhreb | polojasno | 27 |
Ženeva | prehánky | 17 |
|
|
|