|
|||||||||||||||||
Štvrtok 3.Mája 2001 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Keď sa povie AvayaSpoločnosť Avaya patrí k popredným dodávateľom komunikačných systémov a softvéru pre obchodné spoločnosti, vládne úrady a iné organizácie. Našim zákazníkom sme pripravení ponúknuť ucelené služby na globálnej úrovni, napr. diagnostiku systémov na diaľku či inštaláciu, servis a údržbu u zákazníka. Avaya tiež poskytuje poradenstvo v oblasti riadenia zákazníckych a podnikových vzťahov a ďalšie služby s pridanou hodnotou v oblasti messagingu a v iných častiach podnikových komunikačných systémov. Zákazníci si vyberajú naše systémy a softvér práve pre to, že poskytujeme servis na globálnej úrovni. Našimi zákazníkmi je približne 78 % spoločností z rebríčka Fortune 500. Pri zaisťovaní ucelených komunikačných systémov pre eBusiness ponúkame široké portfólio produktov a služieb. Podľa nás eBusiness predstavuje systémové využívanie komunikačných nástrojov a elektronických sietí vo vnútri, ale aj navonok firiem pre interakciu, spoluprácu a obchodnú transakciu medzi firmou a jej zákazníkom, dodávateľom, obchodným partnerom a zamestnancom. Vo fiskálnom roku 1999 mala Avaya obrat 8,3 miliardy amerických dolárov a zisk po zdanení (net income) 300 miliónov dolárov. Avaya v skratke: ˇ Prvá celosvetovo v systémoch Automatic Call Distribution (ACD) a Interactive Voice Response (IVR) zákazníckych call centier. ˇ Prvá celosvetovo v dodávke riešení pre messaging. ˇ Prvá celosvetovo v dodávke riešení štruktúrovanej kabeláže pre podnikové siete. ˇ Prvá v USA a tretia celosvetovo v systémoch hlasovej komunikácie. ˇ Druhá v Predictive Dialers pre zákaznícke call centrá. Naše poslanie: Chceme poskytovať najlepšie komunikačné riešenia na svete - riešenia, ktoré umožnia našim zákazníkom vyniknúť. Naše hodnoty: Ako pracujeme? ˇ Zmenu považujeme za impulz k novým vzťahom. ˇ Podporujeme kreativitu a inováciu. Prijímame riziko vedúce k zvyšovaniu hodnoty spoločnosti Avaya a k dosiahnutiu vlastných aj podnikateľských cieľov našich zákazníkov. ˇ Naším strategickým nástrojom sú moderné technológie. Čím sa odlišujeme? ˇ Základom nášho úspechu je ústretový prístup k novým myšlienkam, ktoré považujeme za konkurenčnú výhodu. ˇ Staviame na flexibilite. ˇ Geograficky aj strategicky sme globálna spoločnosť. Ako sa staviame k zákazníkom? ˇ Jedným z najdôležitejších cieľov je poskytovať dobré služby zákazníkom. ˇ Ich úspech je úzko spätý s naším úspechom. Avaya (www.avaya.sk), bývalá skupina Enterprise Networks spoločnosti Lucent Technologies, sídli v Basking Ridge v Spojených štátoch a poskytuje komunikačné systémy obchodným spoločnostiam a vládnym agentúram. Ponúka produkty a služby v oblastiach hlasovej a dátovej komunikácie, riadenia vzťahov so zákazníkmi (CRM) a zároveň je poprednou spoločnosťou v predaji systémov v oblasti messagingu a štruktúrovanej kabeláže. Kontakt: Avaya Slovakia, s. r. o. Železničiarska 13 811 06 Bratislava Tel.: +421 7 57373 111 Fax: +421 7 52499 680 www.avaya.sk |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Webmaster: webmaster@maxo.sk Design: MAXO s.r.o. |