Hospodársky denník
USD48,769 Sk
EUR43,441 Sk
CHF28,168 Sk
CZK1,256 Sk
  Štvrtok  3.Mája 2001
Archív - Tiráž - Prílohy
Vyhľadávanie
 
Titulná strana
Z domova
Podnikové spektrum
Zahranicie
Podnikateľ a štýl
Veda/Kultúra
Digitálny svet
Finančné komentáre
Šport
Poradenstvo/Servis
Inzercia
ASS
Veľtrhy a výstavy 2004
Spotrebiteľské ceny
Hospodársky klub
Zdravotníctvo













Prvotriedne médium

Najprv príde ponukový list. V ňom sa potenciálny vystavovateľ dozvie o davoch záujemcov pred dverami organizátora, o pripravovanej veľkolepej reklame a zástupoch nedočkavých návštevníkov z radov obchodníkov i spotrebiteľov.

S blížiacim sa termínom spľasnú sľuby ako bubliny a ak sa veľtrh či výstava vôbec koná, nuž neraz v malom komornom kruhu vystavovateľov a návštevníkov. Veď kto má vraj peniaze na lepšiu reklamu a propagáciu, čo by ešte tie naše firmy a firmičky nechceli. Pravda, česť veľtrhom výnimkám, keď podnik môže napokon ľutovať, že sa na akcii nezúčastnil a rýchlo sa pripravovať na ďalší ročník. Našťastie, dnes si už väčšina slovenských firiem a spoločností vyberá svoju prezentáciu za hranicami veľmi starostlivo a cielene. Aj organizáciu, ktorá mu účasť na medzinárodných veľtrhoch a výstavách zabezpečuje technicky. Pretože aj tu platí, že ich služby musia byť šité skutočne na mieru toho-ktorého vystavovateľa.

Veľtrhy boli vždy účinným prostriedkom marketingu. Ich silnou stránkou je priamy styk medzi podnikom ponúkajúcim výrobky či služby a zákazníkom, ktorý ich potrebuje. Zákazníci prichádzajú na veľtrhy a výstavy z vlastnej vôle, aby sa oboznámili s podnikmi a ich ponukou. Význam veľtrhov spočíva okrem iného v tom, že u zákazníkov priamo vzbudzuje potrebu kúpiť si ten či onen výrobok, alebo službu. Podľa výsledkov prieskumu uskutočneného firmou Suomen Gallup sa veľtrhy pri ovplyvňovaní výberu v prípade väčších nákupov zaraďujú hneď na druhé miesto za diskusie s kolegami.

Je prirodzené, že veľtrhy majú konkurentov v iných prostriedkoch marketingu. Cena kontaktu medzi firmou a zákazníkom, nadviazaná prostredníctvom veľtrhu, je v porovnaní s inými médiami výhodná. Pri správne zvolenej stratégii sú veľtrhy najaktívnejšou súčasťou marketingovej kampane.

Počasie

Dnes bude prevažne slnečno. V horských oblastiach bude miestami zväčšená oblačnosť a popoludní sa tam vyskytnú prehánky alebo búrky. Najvyššia denná teplota 24 až 28 stupňov. Teplota na horách vo výške 1500 m 15 stupňov. Východný až juhovýchodný vietor 2 až 5 m/s, na juhozápadnom Slovensku popoludní zosilnie na 4 až 8 m/s.V piatok bude jasno až polojasno a teplo. V horských oblastiach, najmä na východe, časom zväčšená kopovitá oblačnosť a ojedinele prehánky alebo búrky. Nočná teplota 15 až 11, na severe a východe miestami okolo 9 stupňov. Denná teplota 24 až 28 stupňov, na severe miestami chladnejšie. V sobotu bude polooblačno, časom oblačno, miestami prehánky alebo búrky. Nočná teplota 15 až 11 stupňov. Denná teplota 24 až 28, na severe miestami okolo 22 stupňov. Slnko vyjde zajtra o 5.30 a zapadne o 20.08 hod.

Amsterdamprehánky13
Atényjasno25
Belehradjasno26
Berlínpolooblačno25
Bratislavapolooblačno25
Bruselprehánky13
Budapešťpolojasno25
Bukurešťbúrky23
Frankfurtprehánky23
Helsinkijasno10
Istanbulpolojasno22
Kodaňoblačno17
Lisabonprehánky14
Londýnprehánky13
Madridjasno15
Milánodážď18
Moskvapolojasno17
Osloprehánky12
Parížprehánky16
Prahapolooblačno26
Rímoblačno24
Sofiaoblačno21
Štokholmoblačno17
Varšavapolojasno23
Viedeňjasno26
Záhrebpolojasno27
Ženevaprehánky17

 

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.