Hospodársky denník
USD48,541 Sk
EUR43,34 Sk
CHF28,093 Sk
CZK1,251 Sk
  Pondelok  7.Mája 2001
Archív - Tiráž - Prílohy
Vyhľadávanie
 
Titulná strana
Z domova
Podnikové spektrum
Zahranicie
Podnikateľ a štýl
Veda/Kultúra
Digitálny svet
Finančné komentáre
Šport
Poradenstvo/Servis
Inzercia
ASS
Veľtrhy a výstavy 2004
Spotrebiteľské ceny
Hospodársky klub
Zdravotníctvo













Poznáme náročnosť zákazníka

Perlivý mok najdrahšieho a najstaršieho šampanského „Ruinart“ stiesnený v priezračnej fľaši opradenej pavučinou zo striebornej zliatiny, ktorá je jedinečným dielom francúzskeho klenotníka, či nevinné vínne kaťuše bezkonkurenčnej kvality a arómy uložené v drevených dózach už od ročníka 1988, od dodávateľov svetového renomé Sauvion et Fils, Jean Guillot a Jean Claude Boisset alebo silný hrejivý mok v decentných fľašiach s visačkami najznámejších osobností z jednotlivých krajín po celom svete, u nás najmä takých zvučných mien ako „Štefánik“, „Sobieski“ či „Móric August Beňovský“, je len čiastková ponuka francúzskej dcéry Belvédére Slovensko, s. r. o., ktorá na našom trhu pôsobí od roku 1996. Hoci je jednou z tridsiatich dcérskych spoločností Belvédére S. A. po celom svete, ani jej nie je cudzie krédo splniť očakávania aj toho najnáročnejšieho zákazníka. „Zameriavame sa na dovoz francúzskych vín vrátane šampanského, ako aj na promóciu a distribúciu značkových liehovín typu vodka Štefánik, Kriváň či Sobieski, ktorá mimochodom patrí k desiatim najpredávanejším liehovinám na svete alebo k novému miléniu uvádzanej ďalšej z najkvalitnejších liehovín - vodky a borovičky Móric August Beňovský,“ hovorí generálny riaditeľ Belvédére Slovensko, s. r. o., Christophe Mondorowicz. Posledne menovaná značka má podľa neho nielen najkrajší dizajn fľaše v doterajšej histórii celej spoločnosti Belvédére, ale ide zároveň aj o čisto slovenský výrobok.

Dnes je už ťažké presadiť sa bez inovácie, veď všetky výrobky v tejto oblasti sú na svetových trhoch segmentované, napr. na luxusnú, vyššiu, strednú a nižšiu triedu, a to nielen pokiaľ ide o vína, ale aj šampanské a liehoviny. „Značka sa musí zakladať na hrdosti určitého národa. S názvom najlepším z možných, s obsahom najlepšej kvality, s dodávkou zákazníkovi načas a najlepším možným spôsobom a dokázaním, že sme spoľahliví, pružní v novinkách a inováciách. Náš zákazník je náročný a musí vedieť, že my i to uvedomujeme,“ tvrdí Ch. Mondorowicz.

Aj preto Belvédére inovovala a vytvorila nové značky ako vodka Belvédére, Kráľovská vodka či vodka Sobieski, Vltava, Dvořák, na Ukrajine Hajtman a pod.

Belvédére Slovensko, s. r. o., rovnako priniesla po prvý raz pred dvoma rokmi do Bratislavy tradíciu oslavy Beaujolais Nouveau, ktorá každý rok pobláznia dvesto krajín sveta presne v tretí novembrový štvrtok, minútu po polnoci. V čom dokáže toto nevinné sladkasté, po ovocí a jarnej atmosfére voňajúce víno nadchnúť v ychravej jeseni tak, že sa s ním nepohrávate na jazyku, ale jemne vychutnávate po dúškoch? „Správne by sa toto mladé víno malo nazývať Beaujolais Primeur, pretože je vydané počas obdobia od jeho bratia až po nasledujúcu jar, čo sa nazýva primeur. Aj preto sme tento rok priniesli na Slovensko nový sviatok bieleho vína - Muscadet Primeur. Až víno vydané počas obdobia od jeho bratia až po nasledujúci zber sa volá nouveau,“ vysvetľuje Mondorowicz. Na oslavách tak odborníci na vína môžu testovať prichádzajúci ročník.

Ako dodal generálny riaditeľ, hoci „odberateľmi sú najmä siete reštaurácií a špecializovaných predajní, ale k stálym zákazníkom patria aj ostatní fainšmekri, ktorí vedia, kde hľadať kvalitné víno“. Pre oslavu nového milénia je tak pripravená paleta najznámejších, ba aj najdrahších značiek, až do stotisíc korún, od ročníkov 1988, ktorá bežne v ponuke nie je. Sem patrí aj najstaršia fľaša šampanského, ktorých sa pri oslave roku 2000 použila takmer polovica zo 14-tisíc vyrobených, tá druhá je pre nové milénium. No a nakoniec, prelomová pre úspech firmy na Slovensku by mala byť aj značka Móric August Beňovský.

(sb)

 

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.