Hospodársky denník
USD48,541 Sk
EUR43,34 Sk
CHF28,093 Sk
CZK1,251 Sk
  Pondelok  7.Mája 2001
Archív - Tiráž - Prílohy
Vyhľadávanie
 
Titulná strana
Z domova
Podnikové spektrum
Zahranicie
Podnikateľ a štýl
Veda/Kultúra
Digitálny svet
Finančné komentáre
Šport
Poradenstvo/Servis
Inzercia
ASS
Veľtrhy a výstavy 2004
Spotrebiteľské ceny
Hospodársky klub
Zdravotníctvo













Úspešní Záhoráci z Hílek a spol.

J. Čajková: Predvídali sme trend, preto sa nám darí

Na nedávnej najväčšej prehliadke automobilovej techniky na Slovensku, na medzinárodnom Autosalóne v Nitre, sa predstavila aj úspešná spoločnosť Hílek a spol., Senica, ktorá predáva, lízinguje a opravuje automobily. Jej klientela sa sústreďuje do regióny, kde firma sídli, na Záhorie. Spoločnosť je zaujímavá aj tým, že na poste riaditeľa úseku rozvoja je žena, dr. Jarmila Čajková, CSc. Na otázku, ako sa prejavili v ich spoločnosti reštrikčné vládne opatrenia v súvislosti s predajom automobilov, okrem iného uviedla: „Na prekvapenie v tomto roku nám ide predaj celkom dobre, hoci sme predpokladal, že to bude slabšie. Dobré výsledky sme dosiahli aj vďaka dobrej príprave na súčasnú krízu, a preto ju nepodceňujeme ani v súvislosti s budúcim rokom. Máme dostatok automobilov a jednotlivé lízingové spoločnosti a predajcovia majú dobré produkty na iniciovanie záujmu zákazníkov. Myslím, že výhoda je aj to, že my sme orientovaní predovšetkým na automobily z Českej republiky a navyše sme aj blízko Bratislavy a veľa bratislavských zákazníkov, ktorí sú solventnejší než v iných regiónoch, kupujú práve u nás. Krédom našej spoločnosti je ponuka komplexných služieb, a to od autoškoly cez STK, opravovne atď., čiže ponúkame komplexné služby pre motoristov až po predaj ojazdených a nových automobilov. To, myslím, rozhoduje, že klienti sa rozhodujú práve pre našu spoločnosť. Mnohí ma spočiatku považovali v tejto brandži za exota a nevedeli si predstaviť spojenie žena a motorizmus. Avšak po niekoľkých rokoch mi motorizmus učaroval a snažím sa riadiť rozvoj spoločnosti progresívne, možno navyše aj so ženskou intuíciou. Napríklad nedostatočná solventnosť našich občanov ich núti kupovať ojazdené automobily. Predpokladala som tento vývoj už pred niekoľkými rokmi, a preto sme pripravili a skutočne dobre rozbehli aj tento produkt. Našim klientom garantujeme kvalitu a pôvod ojazdeného vozidla a pri lízingu a priamom predaji máme už špeciálnych odborníkov, ktorí sa venujú len tomuto predaju. Sme pripravení obchodovať s ojazdenými automobilmi aj prostredníctvom internetu. Aj napriek súčasnej ťažkej ekonomickej situácii na Slovensku som optimistom a verím, že nami ponúkané produkty oslovia našich spoluobčanov aj v ďalších rokoch.“

 

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.