Hospodársky denník
USD48,541 Sk
EUR43,34 Sk
CHF28,093 Sk
CZK1,251 Sk
  Pondelok  7.Mája 2001
Archív - Tiráž - Prílohy
Vyhľadávanie
 
Titulná strana
Z domova
Podnikové spektrum
Zahranicie
Podnikateľ a štýl
Veda/Kultúra
Digitálny svet
Finančné komentáre
Šport
Poradenstvo/Servis
Inzercia
ASS
Veľtrhy a výstavy 2004
Spotrebiteľské ceny
Hospodársky klub
Zdravotníctvo













Keď sa povie Avaya

Spoločnosť Avaya patrí k popredným dodávateľom komunikačných systémov a softvéru pre obchodné spoločnosti, vládne úrady a iné organizácie. Našim zákazníkom sme pripravení ponúknuť ucelené služby na globálnej úrovni, napr. diagnostiku systémov na diaľku či inštaláciu, servis a údržbu u zákazníka. Avaya tiež poskytuje poradenstvo v oblasti riadenia zákazníckych a podnikových vzťahov a ďalšie služby s pridanou hodnotou v oblasti messagingu a v iných častiach podnikových komunikačných systémov.

„Zákazníci si vyberajú naše systémy a softvér práve pre to, že poskytujeme servis na globálnej úrovni. Našimi zákazníkmi je približne 78 % spoločností z rebríčka Fortune 500.“

Pri zaisťovaní ucelených komunikačných systémov pre eBusiness ponúkame široké portfólio produktov a služieb. Podľa nás eBusiness predstavuje systémové využívanie komunikačných nástrojov a elektronických sietí vo vnútri, ale aj navonok firiem pre interakciu, spoluprácu a obchodnú transakciu medzi firmou a jej zákazníkom, dodávateľom, obchodným partnerom a zamestnancom.

Vo fiskálnom roku 1999 mala Avaya obrat 8,3 miliardy amerických dolárov a zisk po zdanení (net income) 300 miliónov dolárov.

Avaya v skratke:

ˇ Prvá celosvetovo v systémoch Automatic Call Distribution (ACD) a Interactive Voice Response (IVR) zákazníckych call centier.

ˇ Prvá celosvetovo v dodávke riešení pre messaging.

ˇ Prvá celosvetovo v dodávke riešení štruktúrovanej kabeláže pre podnikové siete.

ˇ Prvá v USA a tretia celosvetovo v systémoch hlasovej komunikácie.

ˇ Druhá v Predictive Dialers pre zákaznícke call centrá.

Naše poslanie:

„Chceme poskytovať najlepšie komunikačné riešenia na svete - riešenia, ktoré umožnia našim zákazníkom vyniknúť.“

Naše hodnoty:

Ako pracujeme?

ˇ Zmenu považujeme za impulz k novým vzťahom.

ˇ Podporujeme kreativitu a inováciu. Prijímame riziko vedúce k zvyšovaniu hodnoty spoločnosti Avaya a k dosiahnutiu vlastných aj podnikateľských cieľov našich zákazníkov.

ˇ Naším strategickým nástrojom sú moderné technológie.

Čím sa odlišujeme?

ˇ Základom nášho úspechu je ústretový prístup k novým myšlienkam, ktoré považujeme za konkurenčnú výhodu.

ˇ Staviame na flexibilite.

ˇ Geograficky aj strategicky sme globálna spoločnosť.

Ako sa staviame k zákazníkom?

ˇ Jedným z najdôležitejších cieľov je poskytovať dobré služby zákazníkom.

ˇ Ich úspech je úzko spätý s naším úspechom.

Avaya (www.avaya.sk), bývalá skupina Enterprise Networks spoločnosti Lucent Technologies, sídli v Basking Ridge v Spojených štátoch a poskytuje komunikačné systémy obchodným spoločnostiam a vládnym agentúram. Ponúka produkty a služby v oblastiach hlasovej a dátovej komunikácie, riadenia vzťahov so zákazníkmi (CRM) a zároveň je poprednou spoločnosťou v predaji systémov v oblasti messagingu a štruktúrovanej kabeláže.

Kontakt:

Avaya Slovakia, s. r. o.

Železničiarska 13

811 06 Bratislava

Tel.: +421 7 57373 111

Fax: +421 7 52499 680

www.avaya.sk

 

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.