Hospodársky denník
USD48,541 Sk
EUR43,34 Sk
CHF28,093 Sk
CZK1,251 Sk
  Pondelok  7.Mája 2001

Nie je veľtrh ako veľtrh...

Sú všakovaké. Svojím zameraním, obsahom, rozsahom, ako aj úrovňou výstavníckej organizácie. Kým ešte pred desiatimi rokmi fungovali na Slovensku tri dominantné spoločnosti, dnes ich máme niekoľko. Podnikatelia oceňujú konkurenčné prostredie, pretože iba špičková kvalita môže priniesť efekt. lovensko potrebuje kvalitné výstavy, kvalitných zahraničných vystavovateľov. Pretože veľtrh, výstava - to sú tie najúčinnejšie a najosvedčenejšie marketingové nástroje pre každý subjekt, ktorý chce nájsť priestor pre svoju produkciu... hovoria takmer všetci tí, ktorí sa vo svete medzinárodného obchodu pohybujú. Stretnutie ponuky s dopytom v súčasnom náročnom konkurenčnom prostredí, v ktorom súbežne pôsobia aj ďalšie faktory trhového mechanizmu, prináša nejeden problém. Výstava, veľtrh - to naozaj nie je iba príjemná spoločenská udalosť. To je ľúty boj o zákazníka, klientov, to je potreba poznať osobitosti trhu jednotlivých zahraničných teritórií. A tomu všetkému musíme prispôsobiť celú výstavnícku stratégiu. Skúsený odborník na poli medzinárodného obchodu, predseda SOPK P. Mihók, neraz zdôrazňuje podnikateľskej obci, že každý veľtrh, výstava má svoj scenár, svoje presné pravidlá, ktoré musí vystavovateľ i organizátor rešpektovať. Slovensko sa musí ukázať hospodárskemu svetu. A veľtrh je vskutku najefektívnejším nástrojom vzájomného obchodu. Boj o klienta bude čoraz tvrdší, no naordinovať sa nič nedá, rozhodne sila trhu. A kde bude najsilnejší trh, pôjdu aj vystavovatelia, aj potenciálni zákazníci.

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.