Hospodársky denník
USD48,541 Sk
EUR43,34 Sk
CHF28,093 Sk
CZK1,251 Sk
  Pondelok  7.Mája 2001
Archív - Tiráž - Prílohy
Vyhľadávanie
 
Titulná strana
Z domova
Podnikové spektrum
Zahranicie
Podnikateľ a štýl
Veda/Kultúra
Digitálny svet
Finančné komentáre
Šport
Poradenstvo/Servis
Inzercia
ASS
Veľtrhy a výstavy 2004
Spotrebiteľské ceny
Hospodársky klub
Zdravotníctvo













A na záver

Veľtrhy a výstavy - to je prvý kontakt s krajinou, prvé signály o jej schopnosti, indikátor výkonnosti ekonomiky. Slovensko má v tejto oblasti dlhoročné tradície a dobré meno. Hovorí sa však aj o nedostatočnej propagácii o množstve výstav v rovnakom termíne, s rovnakou tematikou, s rovnakým sprievodným programom, o vysokých cenách za služby výstavníckych organizácií. Pritom neuveriteľná konkurencia ruinuje vystavovateľov, výrobcov i obchodníkov. Čo-to sa už ponaprávalo, čo-to ešte treba doriešiť... Rozhodujúce však je uvedomiť si, že obchod hranice nepozná. Vedia o tom dobre výrobcovia, vystavovatelia i výstavnícke spoločnosti. Aj preto by mali všetci hľadať cesty spolupráce. Aby podnikateľský subjekt v dravej konkurencii obstál, potrebuje nové a presné informácie. Tie môže pomerne ľahko a bez časových strát získať práve na odbornom veľtrhu či výstave.

 

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.