Hospodársky denník
USD50,6 Sk
EUR43 Sk
CHF28,221 Sk
CZK1,263 Sk
  Pondelok  11.Júna 2001
Archív - Tiráž - Prílohy
Vyhľadávanie
 
Titulná strana
Z domova
Podnikové spektrum
Zahranicie
Podnikateľ a štýl
Veda/Kultúra
Digitálny svet
Finančné komentáre
Šport
Poradenstvo/Servis
Inzercia
ASS
Veľtrhy a výstavy 2004
Spotrebiteľské ceny
Hospodársky klub
Zdravotníctvo













Prvotriedne médium

Najprv príde ponukový list. V ňom sa potenciálny vystavovateľ dozvie o davoch záujemcov pred dverami organizátora, o pripravovanej veľkolepej reklame a zástupoch nedočkavých návštevníkov z radov obchodníkov i spotrebiteľov.

S blížiacim sa termínom spľasnú sľuby ako bubliny a ak sa veľtrh či výstava vôbec koná, nuž neraz v malom komornom kruhu vystavovateľov a návštevníkov. Veď kto má vraj peniaze na lepšiu reklamu a propagáciu, čo by ešte tie naše firmy a firmičky nechceli. Pravda, česť veľtrhom výnimkám, keď podnik môže napokon ľutovať, že sa na akcii nezúčastnil a rýchlo sa pripravovať na ďalší ročník. Našťastie, dnes si už väčšina slovenských firiem a spoločností vyberá svoju prezentáciu za hranicami veľmi starostlivo a cielene. Aj organizáciu, ktorá mu účasť na medzinárodných veľtrhoch a výstavách zabezpečuje technicky. Pretože aj tu platí, že ich služby musia byť šité skutočne na mieru toho-ktorého vystavovateľa.

Veľtrhy boli vždy účinným prostriedkom marketingu. Ich silnou stránkou je priamy styk medzi podnikom ponúkajúcim výrobky či služby a zákazníkom, ktorý ich potrebuje. Zákazníci prichádzajú na veľtrhy a výstavy z vlastnej vôle, aby sa oboznámili s podnikmi a ich ponukou. Význam veľtrhov spočíva okrem iného v tom, že u zákazníkov priamo vzbudzuje potrebu kúpiť si ten či onen výrobok, alebo službu. Podľa výsledkov prieskumu uskutočneného firmou Suomen Gallup sa veľtrhy pri ovplyvňovaní výberu v prípade väčších nákupov zaraďujú hneď na druhé miesto za diskusie s kolegami.

Je prirodzené, že veľtrhy majú konkurentov v iných prostriedkoch marketingu. Cena kontaktu medzi firmou a zákazníkom, nadviazaná prostredníctvom veľtrhu, je v porovnaní s inými médiami výhodná. Pri správne zvolenej stratégii sú veľtrhy najaktívnejšou súčasťou marketingovej kampane.

Počasie

Dnes bude prevažne oblačno, len spočiatku lokálne polojasno. Na mnohých miestach prehánky alebo dážď, miestami aj búrky. Najvyššia denná teplota 18 až 23, na severozápade okolo 15 stupňov, na juhu stredného Slovenska a na východe 23 až 28 stupňov. Severozápadný vietor 4 až 8 m/s s nárazmi miestami okolo 15 m/s. na východe spočiatku slabý južný vietor. Teplota na horách vo výške 1500 m na západe 8, na východe 12 stupňov. V utorok bude polojasno až oblačno. Ráno ojedinele hmla. Cez deň miestami prehánky, najmä na severe. Nočná teplota 11 až 7, v horských dolinách okolo 5 stupňov, denná teplota 19 až 24, na severe okolo 17 stupňov. V stredu bude prevažne polojasno. Ráno ojedinele hmla. Nočná teplota 11 až 7, v horských dolinách okolo 6 stupňov, denná teplota 21 až 26, na severe okolo 19 stupňov. Slnko vyjde zajtra o 4.53 a zapadne o 20.51 hod.

Amsterdamdážď13
Atényjasno32
Belehradpolooblačno29
Berlíndážď 13
Bratislavaprehánky16
Bruseloblačno16
Budapešťdážď20
Bukurešťoblačno31
Frankfurtdážď13
Helsinkidážď12
Istanbuljasno32
Kodaňdážď15
Kyjevprehánky24
Lisabonjasno19
Londýnpolooblačno17
Madridjasno22
Milánopolooblačno23
Moskvajasno17
Oslodážď 11
Parížoblačno17
Prahadážď13
Rímdážď25
Sofiaoblačno24
Štokholmdážď12
Varšavadážď16
Viedeňdážď15
Záhrebdážď19
Ženevajasno17

Odber plynu

Na dnešný deň platí v rozvodnej sústave zemného plynu odberový stupeň č. 3.Tlak

Údaje o priemernom barometrickom tlaku v kPa za 8. 6. 2001: Bratislava 99,68, Sliač 97,66, Košice 98,59, Poprad 93,32, za 9. 6. 2001: Bratislava 99,64, Sliač 97,54, Košice 98,49, Poprad 93,23.

 

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.