Hospodársky denník
USD50,652 Sk
EUR43,011 Sk
CHF28,255 Sk
CZK1,262 Sk
  Utorok  12.Júna 2001
Archív - Tiráž - Prílohy
Vyhľadávanie
 
Titulná strana
Z domova
Podnikové spektrum
Zahranicie
Podnikateľ a štýl
Veda/Kultúra
Digitálny svet
Finančné komentáre
Šport
Poradenstvo/Servis
Inzercia
ASS
Veľtrhy a výstavy 2004
Spotrebiteľské ceny
Hospodársky klub
Zdravotníctvo













Prvotriedne médium

Najprv príde ponukový list. V ňom sa potenciálny vystavovateľ dozvie o davoch záujemcov pred dverami organizátora, o pripravovanej veľkolepej reklame a zástupoch nedočkavých návštevníkov z radov obchodníkov i spotrebiteľov.

S blížiacim sa termínom spľasnú sľuby ako bubliny a ak sa veľtrh či výstava vôbec koná, nuž neraz v malom komornom kruhu vystavovateľov a návštevníkov. Veď kto má vraj peniaze na lepšiu reklamu a propagáciu, čo by ešte tie naše firmy a firmičky nechceli. Pravda, česť veľtrhom výnimkám, keď podnik môže napokon ľutovať, že sa na akcii nezúčastnil a rýchlo sa pripravovať na ďalší ročník. Našťastie, dnes si už väčšina slovenských firiem a spoločností vyberá svoju prezentáciu za hranicami veľmi starostlivo a cielene. Aj organizáciu, ktorá mu účasť na medzinárodných veľtrhoch a výstavách zabezpečuje technicky. Pretože aj tu platí, že ich služby musia byť šité skutočne na mieru toho-ktorého vystavovateľa.

Veľtrhy boli vždy účinným prostriedkom marketingu. Ich silnou stránkou je priamy styk medzi podnikom ponúkajúcim výrobky či služby a zákazníkom, ktorý ich potrebuje. Zákazníci prichádzajú na veľtrhy a výstavy z vlastnej vôle, aby sa oboznámili s podnikmi a ich ponukou. Význam veľtrhov spočíva okrem iného v tom, že u zákazníkov priamo vzbudzuje potrebu kúpiť si ten či onen výrobok, alebo službu. Podľa výsledkov prieskumu uskutočneného firmou Suomen Gallup sa veľtrhy pri ovplyvňovaní výberu v prípade väčších nákupov zaraďujú hneď na druhé miesto za diskusie s kolegami.

Je prirodzené, že veľtrhy majú konkurentov v iných prostriedkoch marketingu. Cena kontaktu medzi firmou a zákazníkom, nadviazaná prostredníctvom veľtrhu, je v porovnaní s inými médiami výhodná. Pri správne zvolenej stratégii sú veľtrhy najaktívnejšou súčasťou marketingovej kampane.

Počasie

Dnes bude polooblačno až oblačno. Na severe Slovenska miestami prehánky, inde zrážky len ojedinele. Najvyššia denná teplota 17 až 22 stupňov, na Orave a na Kysuciach okolo 15 stupňov. Teplota na horách vo výške 1500 m okolo 6 stupňov. Severozápadný až severný vietor 4 až 8 m/s, ktorý bude v priebehu dňa postupne slabnúť.V stredu bude prevažne malá oblačnosť. Nočná teplota 8 až 4 stupne. Denná teplota 19 až 24 stupňov. Vo štvrtok bude polooblačno, popoludní lokálne až oblačno a miestami prehánky alebo búrky. Nočná teplota 11 až 6 stupňov. Denná teplota 21 až 26 stupňov. Slnko vyjde zajtra o 4.53 a zapadne o 20.51 hod.

Amsterdampolooblačno16
Atényjasno 34
Belehradjasno 22
Berlínprehánky13
Bratislavapolooblačno19
Bruselpolooblačno18
Budapešťjasno 21
Bukurešťdážď24
Frankfurtpolooblačno18
Helsinkidážď 9
Istanbuljasno 35
Kodaňpolooblačno16
Lisabonjasno 20
Londýnoblačno17
Madridjasno 27
Milánojasno 24
Moskvadážď15
Oslozamračené 13
Parížpolooblačno20
Prahaprehánky15
Rímoblačno28
Sofiadážď 23
Štokholmdážď13
Varšavadážď15
Viedeňpolooblačno19
Záhrebjasno 21
Ženevapolooblačno20

 

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.