|
|||||||||||||||||
Streda 13.Júna 2001 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Multimediálny CD-ROMNa prahu letnej turistickej sezóny pribudol na trhu propagačných materiálov nový produkt, ktorý ponúka informácie o meste okrem slovenčiny a angličtiny aj v nemčine, poľštine, maďarčine a ruštine. Vyberali sme podľa toho, aké skupiny investujú v regióne Tatier a tiež podľa krajín, z ktorých prichádza do Popradu najviac turistov, spresnil M. Stejskal. Výhodou CD-ROM-u je, že naň možno umiestniť množstvo informácií a fotografií. Tento druh nosiča je vo svete bežný a možno povedať, že počítač s CD mechanikou sa udomácňuje aj na Slovensku. Multimediálny CD-ROM Poprad on screen komplexne predstavuje podtatranské mesto. Kapitoly sú rozdelené na históriu a súčasnosť, kultúrne pamiatky, štruktúru mesta s dôrazom na každú mestskú časť. Nechýbajú štatistické údaje, možnosti turistiky, športu, dopravy, priemyselný potenciál, a to všetko dopĺňa 130 fotografií a máp. Nový produkt je určený turistom a návštevníkom mesta, ale aj subjektom, ktoré sa chcú prezentovať doma i v zahraničí. Celú produkciu sme financovali sami, teda nerobili sme projekt na objednávku, vysvetlil autor a dodal, že podobný produkt sú schopní pripraviť pre ďalšie slovenské mestá. (TASR) |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Webmaster: webmaster@maxo.sk Design: MAXO s.r.o. |