Hospodársky denník
USD50,361 Sk
EUR43,008 Sk
CHF28,196 Sk
CZK1,266 Sk
  Štvrtok  14.Júna 2001
Archív - Tiráž - Prílohy
Vyhľadávanie
 
Titulná strana
Z domova
Podnikové spektrum
Zahranicie
Podnikateľ a štýl
Veda/Kultúra
Digitálny svet
Finančné komentáre
Šport
Poradenstvo/Servis
Inzercia
ASS
Veľtrhy a výstavy 2004
Spotrebiteľské ceny
Hospodársky klub
Zdravotníctvo













Prvotriedne médium

Najprv príde ponukový list. V ňom sa potenciálny vystavovateľ dozvie o davoch záujemcov pred dverami organizátora, o pripravovanej veľkolepej reklame a zástupoch nedočkavých návštevníkov z radov obchodníkov i spotrebiteľov.

S blížiacim sa termínom spľasnú sľuby ako bubliny a ak sa veľtrh či výstava vôbec koná, nuž neraz v malom komornom kruhu vystavovateľov a návštevníkov. Veď kto má vraj peniaze na lepšiu reklamu a propagáciu, čo by ešte tie naše firmy a firmičky nechceli. Pravda, česť veľtrhom výnimkám, keď podnik môže napokon ľutovať, že sa na akcii nezúčastnil a rýchlo sa pripravovať na ďalší ročník. Našťastie, dnes si už väčšina slovenských firiem a spoločností vyberá svoju prezentáciu za hranicami veľmi starostlivo a cielene. Aj organizáciu, ktorá mu účasť na medzinárodných veľtrhoch a výstavách zabezpečuje technicky. Pretože aj tu platí, že ich služby musia byť šité skutočne na mieru toho-ktorého vystavovateľa.

Veľtrhy boli vždy účinným prostriedkom marketingu. Ich silnou stránkou je priamy styk medzi podnikom ponúkajúcim výrobky či služby a zákazníkom, ktorý ich potrebuje. Zákazníci prichádzajú na veľtrhy a výstavy z vlastnej vôle, aby sa oboznámili s podnikmi a ich ponukou. Význam veľtrhov spočíva okrem iného v tom, že u zákazníkov priamo vzbudzuje potrebu kúpiť si ten či onen výrobok, alebo službu. Podľa výsledkov prieskumu uskutočneného firmou Suomen Gallup sa veľtrhy pri ovplyvňovaní výberu v prípade väčších nákupov zaraďujú hneď na druhé miesto za diskusie s kolegami.

Je prirodzené, že veľtrhy majú konkurentov v iných prostriedkoch marketingu. Cena kontaktu medzi firmou a zákazníkom, nadviazaná prostredníctvom veľtrhu, je v porovnaní s inými médiami výhodná. Pri správne zvolenej stratégii sú veľtrhy najaktívnejšou súčasťou marketingovej kampane.

Počasie

Dnes bude oblačno až polojasno a miestami, najmä vo východnej polovici územia, prehánky alebo búrky. Najvyššia denná teplota 21 až 25 stupňov. Severozápadný až severný vietor 2 až 5 m/s. Teplota na horách vo výške 1500 m okolo 10 stupňov. V piatok bude oblačno, časom až polooblačno. Lokálne prehánky, ojedinele aj búrky. Nočná teplota 11 až 6 stupňov. Denná teplota 22 až 26 stupňov. V sobotu bude polooblačno, popoludní lokálne až oblačno a ojedinele prehánky alebo búrky. Nočná teplota 13 až 9, v údoliach okolo 6 stupňov. Denná teplota 23 až 27 stupňov. Slnko vyjde zajtra o 4.53 a zapadne o 20.53 hod.

Amsterdampolooblačno18
Atényjasno30
Belehraddážď17
Berlíndážď20
Bratislavaoblačno23
Bruselpolooblačno18
Budapešťzamračené19
Bukurešťdážď25
Frankfurtpolooblačno20
Helsinkizamračené12
Istanbuljasno30
Kodaňpolooblačno16
Lisabonjasno17
Londýndážď22
Madridjasno29
Milánojasno24
Moskvadážď12
Oslojasno13
Paríždážď22
Prahadážď19
Rímjasno26
Sofiadážď17
Štokholmjasno18
Varšavaoblačno21
Viedeňoblačno22
Záhrebdážď18
Ženevapolooblačno21

 

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.