Hospodársky denník
USD50,074 Sk
EUR42,931 Sk
CHF28,095 Sk
CZK1,266 Sk
  Streda  20.Júna 2001
Archív - Tiráž - Prílohy
Vyhľadávanie
 
Titulná strana
Z domova
Podnikové spektrum
Zahranicie
Podnikateľ a štýl
Veda/Kultúra
Digitálny svet
Finančné komentáre
Šport
Poradenstvo/Servis
Inzercia
ASS
Veľtrhy a výstavy 2004
Spotrebiteľské ceny
Hospodársky klub
Zdravotníctvo













Prvotriedne médium

Najprv príde ponukový list. V ňom sa potenciálny vystavovateľ dozvie o davoch záujemcov pred dverami organizátora, o pripravovanej veľkolepej reklame a zástupoch nedočkavých návštevníkov z radov obchodníkov i spotrebiteľov.

S blížiacim sa termínom spľasnú sľuby ako bubliny a ak sa veľtrh či výstava vôbec koná, nuž neraz v malom komornom kruhu vystavovateľov a návštevníkov. Veď kto má vraj peniaze na lepšiu reklamu a propagáciu, čo by ešte tie naše firmy a firmičky nechceli. Pravda, česť veľtrhom výnimkám, keď podnik môže napokon ľutovať, že sa na akcii nezúčastnil a rýchlo sa pripravovať na ďalší ročník. Našťastie, dnes si už väčšina slovenských firiem a spoločností vyberá svoju prezentáciu za hranicami veľmi starostlivo a cielene. Aj organizáciu, ktorá mu účasť na medzinárodných veľtrhoch a výstavách zabezpečuje technicky. Pretože aj tu platí, že ich služby musia byť šité skutočne na mieru toho-ktorého vystavovateľa.

Veľtrhy boli vždy účinným prostriedkom marketingu. Ich silnou stránkou je priamy styk medzi podnikom ponúkajúcim výrobky či služby a zákazníkom, ktorý ich potrebuje. Zákazníci prichádzajú na veľtrhy a výstavy z vlastnej vôle, aby sa oboznámili s podnikmi a ich ponukou. Význam veľtrhov spočíva okrem iného v tom, že u zákazníkov priamo vzbudzuje potrebu kúpiť si ten či onen výrobok, alebo službu. Podľa výsledkov prieskumu uskutočneného firmou Suomen Gallup sa veľtrhy pri ovplyvňovaní výberu v prípade väčších nákupov zaraďujú hneď na druhé miesto za diskusie s kolegami.

Je prirodzené, že veľtrhy majú konkurentov v iných prostriedkoch marketingu. Cena kontaktu medzi firmou a zákazníkom, nadviazaná prostredníctvom veľtrhu, je v porovnaní s inými médiami výhodná. Pri správne zvolenej stratégii sú veľtrhy najaktívnejšou súčasťou marketingovej kampane.

Počasie

Dnes bude oblačno až zamračené a na viacerých miestach občasný dážď alebo prehánky. Najvyššia denná teplota 18 až 23, na Orave, v Liptove, na Spiši a miestach s dlhotrvajúcimi zrážkami okolo 16 stupňov. Severozápadný až severný vietor 3 až 7, miestami na juhozápade a na východe okolo 10 m/s, v nárazoch okolo 15 m/s, večer postupne zoslabne. Teplota na horách vo výške 1500 m okolo 9 stupňov. Vo štvrtok bude prevažne oblačno, miestami prehánky, ojedinele aj búrky, najmä na východe. Nočná teplota 14 až 10, denná teplota 19 až 23, na severe okolo 17 stupňov. V piatok bude polooblačno až oblačno, miestami prehánky, najmä popoludní. Nočná teplota 14 až 10, denná teplota 20 až 24, na severe miestami okolo 17 stupňov. Slnko vyjde zajtra o 4.53 a zapadne o 20.54 hod.

Amsterdampolooblačno20
Atényjasno27
Belehraddážď17
Berlínpolooblačno20
Bratislavaoblačno18
Bruselpolojasno19
Budapešťdážď19
Bukurešťprehánky23
Frankfurtpolooblačno21
Helsinkidážď11
Istanbulpolooblačno25
Kodaňpolooblačno20
Kyjev dážď 22

Lisabonjasno21
Londýnpolooblačno22
Madridjasno33
Moskvajasno25
Oslodážď14
Parížjasno22
Prahapolooblačno19
Rímjasno26
Sofiadážď17
Štokholmjasno20
Varšavaoblačno21
Viedeňzamračené20
Záhreboblačno22
Ženevajasno24

 

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.