Hospodársky denník
USD50,01 Sk
EUR42,901 Sk
CHF28,124 Sk
CZK1,258 Sk
  Piatok  22.Júna 2001
Archív - Tiráž - Prílohy
Vyhľadávanie
 
Titulná strana
Z domova
Podnikové spektrum
Zahranicie
Podnikateľ a štýl
Veda/Kultúra
Digitálny svet
Finančné komentáre
Šport
Poradenstvo/Servis
Inzercia
ASS
Veľtrhy a výstavy 2004
Spotrebiteľské ceny
Hospodársky klub
Zdravotníctvo













Prvotriedne médium

Najprv príde ponukový list. V ňom sa potenciálny vystavovateľ dozvie o davoch záujemcov pred dverami organizátora, o pripravovanej veľkolepej reklame a zástupoch nedočkavých návštevníkov z radov obchodníkov i spotrebiteľov.

S blížiacim sa termínom spľasnú sľuby ako bubliny a ak sa veľtrh či výstava vôbec koná, nuž neraz v malom komornom kruhu vystavovateľov a návštevníkov. Veď kto má vraj peniaze na lepšiu reklamu a propagáciu, čo by ešte tie naše firmy a firmičky nechceli. Pravda, česť veľtrhom výnimkám, keď podnik môže napokon ľutovať, že sa na akcii nezúčastnil a rýchlo sa pripravovať na ďalší ročník. Našťastie, dnes si už väčšina slovenských firiem a spoločností vyberá svoju prezentáciu za hranicami veľmi starostlivo a cielene. Aj organizáciu, ktorá mu účasť na medzinárodných veľtrhoch a výstavách zabezpečuje technicky. Pretože aj tu platí, že ich služby musia byť šité skutočne na mieru toho-ktorého vystavovateľa.

Veľtrhy boli vždy účinným prostriedkom marketingu. Ich silnou stránkou je priamy styk medzi podnikom ponúkajúcim výrobky či služby a zákazníkom, ktorý ich potrebuje. Zákazníci prichádzajú na veľtrhy a výstavy z vlastnej vôle, aby sa oboznámili s podnikmi a ich ponukou. Význam veľtrhov spočíva okrem iného v tom, že u zákazníkov priamo vzbudzuje potrebu kúpiť si ten či onen výrobok, alebo službu. Podľa výsledkov prieskumu uskutočneného firmou Suomen Gallup sa veľtrhy pri ovplyvňovaní výberu v prípade väčších nákupov zaraďujú hneď na druhé miesto za diskusie s kolegami.

Je prirodzené, že veľtrhy majú konkurentov v iných prostriedkoch marketingu. Cena kontaktu medzi firmou a zákazníkom, nadviazaná prostredníctvom veľtrhu, je v porovnaní s inými médiami výhodná. Pri správne zvolenej stratégii sú veľtrhy najaktívnejšou súčasťou marketingovej kampane.

Počasie

Dnes bude postupne zväčšená oblačnosť a na severe miestami prehánky, inde len ojedinele. Na juhu spočiatku jasno až polojasno. Najvyššia denná teplota 22 až 26 stupňov. Na Orave, na Kysuciach, v Liptove a na Spiši okolo 20 stupňov. Teplota na horách vo výške 1500 m okolo 12 stupňov. Severozápadný, na východe spočiatku južný vietor 3 až 7 m/s.

V sobotu bude polooblačno, na severe a východe až oblačno. Miestami prehánky. Nočná teplota 11 až 7 stupňov. Denná teplota 17 až 21, na severe okolo 15 stupňov. V nedeľu bude polooblačno, na severe a východe až oblačno a miestami prehánky. Nočná teplota 11 až 7, v údoliach okolo 4 stupne. Denná teplota 20 až 24, na severe miestami okolo 18 stupňov.

Slnko vyjde zajtra o 4.54 a zapadne o 20.54 hod.

Amsterdam

zamračené19

Atény

jasno30

Belehrad

oblačno23

Berlín

prehánky14

Bratislava

oblačno24

Brusel

oblačno21

Budapešť

prehánky25

Bukurešť

polooblačno23

Frankfurt

jasno19

Helsinki

zamračené15

Istanbul

polooblačno25

Kodaň

prehánky14

Kyjev

dážď 21

Lisabon

jasno 30

Londýn

jasno 21

Madrid

oblačno35

Moskva

dážď23

Oslo

dážď12

Paríž

polojasno26

Praha

dážď15

Rím

jasno 27

Sofia

polooblačno18

Štokholm

dážď16

Varšava

prehánky16

Viedeň

oblačno24

Záhreb

jasno 25

Ženeva

jasno 26

 

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.