Hospodársky denník
USD50,145 Sk
EUR42,751 Sk
CHF28,152 Sk
CZK1,259 Sk
  Pondelok  25.Júna 2001
Archív - Tiráž - Prílohy
Vyhľadávanie
 
Titulná strana
Z domova
Podnikové spektrum
Zahranicie
Podnikateľ a štýl
Veda/Kultúra
Digitálny svet
Finančné komentáre
Šport
Poradenstvo/Servis
Inzercia
ASS
Veľtrhy a výstavy 2004
Spotrebiteľské ceny
Hospodársky klub
Zdravotníctvo













Prvotriedne médium

Najprv príde ponukový list. V ňom sa potenciálny vystavovateľ dozvie o davoch záujemcov pred dverami organizátora, o pripravovanej veľkolepej reklame a zástupoch nedočkavých návštevníkov z radov obchodníkov i spotrebiteľov.

S blížiacim sa termínom spľasnú sľuby ako bubliny a ak sa veľtrh či výstava vôbec koná, nuž neraz v malom komornom kruhu vystavovateľov a návštevníkov. Veď kto má vraj peniaze na lepšiu reklamu a propagáciu, čo by ešte tie naše firmy a firmičky nechceli. Pravda, česť veľtrhom výnimkám, keď podnik môže napokon ľutovať, že sa na akcii nezúčastnil a rýchlo sa pripravovať na ďalší ročník. Našťastie, dnes si už väčšina slovenských firiem a spoločností vyberá svoju prezentáciu za hranicami veľmi starostlivo a cielene. Aj organizáciu, ktorá mu účasť na medzinárodných veľtrhoch a výstavách zabezpečuje technicky. Pretože aj tu platí, že ich služby musia byť šité skutočne na mieru toho-ktorého vystavovateľa.

Veľtrhy boli vždy účinným prostriedkom marketingu. Ich silnou stránkou je priamy styk medzi podnikom ponúkajúcim výrobky či služby a zákazníkom, ktorý ich potrebuje. Zákazníci prichádzajú na veľtrhy a výstavy z vlastnej vôle, aby sa oboznámili s podnikmi a ich ponukou. Význam veľtrhov spočíva okrem iného v tom, že u zákazníkov priamo vzbudzuje potrebu kúpiť si ten či onen výrobok, alebo službu. Podľa výsledkov prieskumu uskutočneného firmou Suomen Gallup sa veľtrhy pri ovplyvňovaní výberu v prípade väčších nákupov zaraďujú hneď na druhé miesto za diskusie s kolegami.

Je prirodzené, že veľtrhy majú konkurentov v iných prostriedkoch marketingu. Cena kontaktu medzi firmou a zákazníkom, nadviazaná prostredníctvom veľtrhu, je v porovnaní s inými médiami výhodná. Pri správne zvolenej stratégii sú veľtrhy najaktívnejšou súčasťou marketingovej kampane.

Počasie

Dnes bude jasno až polooblačno, popoludní ojedinele prehánky. Najvyššia denná teplota 22 až 26, na severe okolo 20 stupňov. Severozápadný vietor 4 až 8 m/s. Teplota na horách vo výške 1500 m okolo 10 stupňov. V utorok bude jasno až polooblačno, popoludní na severe ojedinele prehánky. Nočná teplota 14 až 10, v horských dolinách miestami okolo 8 stupňov, denná teplota 20 až 24, na juhu miestami okolo 26 stupňov. V stredu bude jasno až polooblačno. Nočná teplota 14 až 10, v horských dolinách okolo 8 stupňov, denná teplota 21 až 25, na juhu okolo 27 stupňov. Slnko vyjde zajtra o 4.55 a zapadne o 20.54 hod.

Odber plynu

Na dnešný deň platí v rozvodnej sústave zemného plynu odberový stupeň č. 3.Tlak

Údaje o priemernom barometrickom tlaku v kPa za 21. 6. 2001: Bratislava 99,45, Sliač 97,18, Košice 98,16, Poprad 92,88, za 22. 6. 2001: Bratislava 99,26, Sliač 97,09, Košice 97,97, Poprad 92,38, za 23. 6. 2001: Bratislava 99,77, Sliač 97,48, Košice 98,20, Poprad 92,77.

Amsterdampolojasno22
Atényjasno29
Belehradpolooblačno28
Berlínpolojasno 22
Bratislavapolojasno26
Bruselpolooblačno22
Budapešťpolooblačno25
Bukurešťpolooblačno27
Frankfurtpolojasno25
Helsinkioblačno20
Istanbulpolooblačno28
Kodaňpolojasno20
Kyjevoblačno23
Lisabonpolojasno28
Londýnjasno24
Madridpolojasno35
Milánojasno28
Moskvadážď19
Oslooblačno 18
Parížpolojasno29
Prahapolojasno22
Rímjasno29
Sofiapolooblačno27
Štokholmpolooblačno19
Varšavaoblačno21
Viedeňpolooblačno26
Záhrebjasno29
Ženevajasno30

 

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.