Hospodársky denník
USD49,542 Sk
EUR42,688 Sk
CHF28,087 Sk
CZK1,26 Sk
  Utorok  26.Júna 2001
Archív - Tiráž - Prílohy
Vyhľadávanie
 
Titulná strana
Z domova
Podnikové spektrum
Zahranicie
Podnikateľ a štýl
Veda/Kultúra
Digitálny svet
Finančné komentáre
Šport
Poradenstvo/Servis
Inzercia
ASS
Veľtrhy a výstavy 2004
Spotrebiteľské ceny
Hospodársky klub
Zdravotníctvo













Prvotriedne médium

Najprv príde ponukový list. V ňom sa potenciálny vystavovateľ dozvie o davoch záujemcov pred dverami organizátora, o pripravovanej veľkolepej reklame a zástupoch nedočkavých návštevníkov z radov obchodníkov i spotrebiteľov.

S blížiacim sa termínom spľasnú sľuby ako bubliny a ak sa veľtrh či výstava vôbec koná, nuž neraz v malom komornom kruhu vystavovateľov a návštevníkov. Veď kto má vraj peniaze na lepšiu reklamu a propagáciu, čo by ešte tie naše firmy a firmičky nechceli. Pravda, česť veľtrhom výnimkám, keď podnik môže napokon ľutovať, že sa na akcii nezúčastnil a rýchlo sa pripravovať na ďalší ročník. Našťastie, dnes si už väčšina slovenských firiem a spoločností vyberá svoju prezentáciu za hranicami veľmi starostlivo a cielene. Aj organizáciu, ktorá mu účasť na medzinárodných veľtrhoch a výstavách zabezpečuje technicky. Pretože aj tu platí, že ich služby musia byť šité skutočne na mieru toho-ktorého vystavovateľa.

Veľtrhy boli vždy účinným prostriedkom marketingu. Ich silnou stránkou je priamy styk medzi podnikom ponúkajúcim výrobky či služby a zákazníkom, ktorý ich potrebuje. Zákazníci prichádzajú na veľtrhy a výstavy z vlastnej vôle, aby sa oboznámili s podnikmi a ich ponukou. Význam veľtrhov spočíva okrem iného v tom, že u zákazníkov priamo vzbudzuje potrebu kúpiť si ten či onen výrobok, alebo službu. Podľa výsledkov prieskumu uskutočneného firmou Suomen Gallup sa veľtrhy pri ovplyvňovaní výberu v prípade väčších nákupov zaraďujú hneď na druhé miesto za diskusie s kolegami.

Je prirodzené, že veľtrhy majú konkurentov v iných prostriedkoch marketingu. Cena kontaktu medzi firmou a zákazníkom, nadviazaná prostredníctvom veľtrhu, je v porovnaní s inými médiami výhodná. Pri správne zvolenej stratégii sú veľtrhy najaktívnejšou súčasťou marketingovej kampane.

Počasie

Dnes bude jasno až polojasno, na severe a východe miestami oblačno a lokálne prehánky. Najvyššia denná teplota 23 až 28 stupňov, na severe a miestami aj na východe okolo 20 stupňov. Teplota na horách vo výške 1500 m okolo 12 stupňov. Severozápadný až severný vietor 3 až 7 m/s.V stredu bude jasno až polojasno. Nočná teplota 15 až 11, v horských dolinách miestami okolo 8 stupňov. Denná teplota 26 až 30, na severe okolo 24 stupňov. Vo štvrtok bude jasno až polooblačno. Popoludní na západe lokálne búrky. Nočná teplota 16 až 12, v horských dolinách okolo 10 stupňov. Denná teplota 28 až 32, na severe okolo 26 stupňov. Slnko vyjde zajtra o 4.55 a zapadne o 20.54 hod.

Amsterdamoblačno24
Atényjasno29
Belehradpolooblačno24
Berlínpolooblačno22
Bratislavapolooblačno26
Bruselpolooblačno25
Budapešťpolooblačno27
Bukurešťdážď26
Frankfurtjasno29
Helsinkipolooblačno23
Istanbulpolooblačno27
Kodaňpolooblačno25
Kyjevprehánky18
Lisabonjasno27
Londýndážď22
Madridjasno33
Moskvaprehánky18
Oslooblačno23
Parížprehánky25
Prahapolooblačno23
Rímjasno31
Sofiapolooblačno22
Štokholmprehánky22
Varšavaprehánky19
Viedeňpolooblačno27
Záhrebjasno26
Ženevajasno30

 

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.