Hospodársky denník
USD49,18 Sk
EUR42,423 Sk
CHF27,897 Sk
CZK1,253 Sk
  Streda  27.Júna 2001

Nosič originálnej reklamy atraktívne propaguje firmu

Obrazovka je každý deň v prevádzke

Centrum mesta, konkrétnejšie Kamenné námestie, ožilo vďaka veľkoplošnej obrazovke. Je to nový zdroj informácií o kultúrnych a športových aktivitách v hlavnom meste a pre firmy nový, veľmi atraktívny informačný nosič. Podľa dlhodobých prieskumov prejde počas jednej hodiny v dosahu tejto obrazovky od osem až do desať tisíc ľudí. A to je dostatočný dôvod na to, aby slovenské podniky prezentovali svoju značku či svoje výrobky. Jednotlivé informačné vstupy sa na tejto obrazovke premietajú formou programového uzla, ktorý sa počas dňa obráti najmenej desaťkrát. V praxi to znamená, že sa jedna informácia odvysiela desaťkrát. Pritom cena tohto nového reklamného média je mimoriadne lákavá, pretože niekoľkonásobné odvysielanie jedného spotu počas dňa stojí len 2-tisíc Sk. Obrazovka je denne v prevádzke od 10-tej ráno do 20.00 hod. večer. Vysielanie je v prevádzke aj v noci, keď sa už premieta bez zvuku, pričom obraz možno takisto flexibilne meniť. Znamená to, že aj počas noci možno prezentovať na veľkej svetelnej ploche firmu či jej produkty. Je nesporné, že v tomto prípade ide o jedinečný programový nosič, ktorý je dosiaľ jediným svojho druhu na Slovensku a je teda vhodným prostriedkom pre originálnu reklamu. Firma, ktorá podniká v tejto oblasti, vie, že je to dobrá investícia.

(do)

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.