|
|||||||||||||||||
Streda 27.Júna 2001 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Zn. Hľadajú sa ľudiaObsadzovanie voľných pracovných miest cez personálne inzeráty v médiách Ak manažér zodpovedný za rozvoj ľudských zdrojov z rôznych dôvodov obsadzuje voľné pracovné miesta vlastnými silami a rozhodne sa využiť cestu personálnej inzercie v tlačených médiách, mal by si uvedomiť, že dôležitým momentom je výber správneho média a vhodné načasovanie uverejnenia inzerátu v rámci špecializovaných príloh alebo rubrík. Pozor si treba dať na obsah a formu personálneho inzerátu tak, aby čo najpresnejšie oslovil cieľovú skupinu a aby nebol diskriminačný. Odborníci radia, že nie je vhodné obmedzovať sa na heslovité zhrnutie typu vek: 25 - 30, vzdelanie: sš, jazyk: anglický. Nevýhodou personálneho inzerátu je, že sa naň nemusí prihlásiť ideálny kandidát. V takom prípade sa musí opakovať, čo zvyšuje celkové náklady. Personálna inzercia v rozhlase alebo televízii síce ponúka oslovenie širšej skupiny ľudí, pretože zachytí aj tých, ktorí nečítajú ponuky voľných pracovných miest v tlačených médiách, avšak na potenciálneho uchádzača pôsobí krátko a prináša riziko zabudnutia. (ach) |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Webmaster: webmaster@maxo.sk Design: MAXO s.r.o. |