Hospodársky denník
USD49,18 Sk
EUR42,423 Sk
CHF27,897 Sk
CZK1,253 Sk
  Streda  27.Júna 2001

Zn. Hľadajú sa ľudia

Obsadzovanie voľných pracovných miest cez personálne inzeráty v médiách

Ak manažér zodpovedný za rozvoj ľudských zdrojov z rôznych dôvodov obsadzuje voľné pracovné miesta vlastnými silami a rozhodne sa využiť cestu personálnej inzercie v tlačených médiách, mal by si uvedomiť, že dôležitým momentom je výber správneho média a vhodné načasovanie uverejnenia inzerátu v rámci špecializovaných príloh alebo rubrík. Pozor si treba dať na obsah a formu personálneho inzerátu tak, aby čo najpresnejšie oslovil cieľovú skupinu a aby nebol diskriminačný.

Odborníci radia, že nie je vhodné obmedzovať sa na heslovité zhrnutie typu vek: 25 - 30, vzdelanie: sš, jazyk: anglický. Nevýhodou personálneho inzerátu je, že sa naň nemusí prihlásiť ideálny kandidát. V takom prípade sa musí opakovať, čo zvyšuje celkové náklady. Personálna inzercia v rozhlase alebo televízii síce ponúka oslovenie širšej skupiny ľudí, pretože zachytí aj tých, ktorí nečítajú ponuky voľných pracovných miest v tlačených médiách, avšak na potenciálneho uchádzača pôsobí krátko a prináša riziko „zabudnutia“.

(ach)

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.