Hospodársky denník
USD49,18 Sk
EUR42,423 Sk
CHF27,897 Sk
CZK1,253 Sk
  Streda  27.Júna 2001
Archív - Tiráž - Prílohy
Vyhľadávanie
 
Titulná strana
Z domova
Podnikové spektrum
Zahranicie
Podnikateľ a štýl
Veda/Kultúra
Digitálny svet
Finančné komentáre
Šport
Poradenstvo/Servis
Inzercia
ASS
Veľtrhy a výstavy 2004
Spotrebiteľské ceny
Hospodársky klub
Zdravotníctvo













Prvotriedne médium

Najprv príde ponukový list. V ňom sa potenciálny vystavovateľ dozvie o davoch záujemcov pred dverami organizátora, o pripravovanej veľkolepej reklame a zástupoch nedočkavých návštevníkov z radov obchodníkov i spotrebiteľov.

S blížiacim sa termínom spľasnú sľuby ako bubliny a ak sa veľtrh či výstava vôbec koná, nuž neraz v malom komornom kruhu vystavovateľov a návštevníkov. Veď kto má vraj peniaze na lepšiu reklamu a propagáciu, čo by ešte tie naše firmy a firmičky nechceli. Pravda, česť veľtrhom výnimkám, keď podnik môže napokon ľutovať, že sa na akcii nezúčastnil a rýchlo sa pripravovať na ďalší ročník. Našťastie, dnes si už väčšina slovenských firiem a spoločností vyberá svoju prezentáciu za hranicami veľmi starostlivo a cielene. Aj organizáciu, ktorá mu účasť na medzinárodných veľtrhoch a výstavách zabezpečuje technicky. Pretože aj tu platí, že ich služby musia byť šité skutočne na mieru toho-ktorého vystavovateľa.

Veľtrhy boli vždy účinným prostriedkom marketingu. Ich silnou stránkou je priamy styk medzi podnikom ponúkajúcim výrobky či služby a zákazníkom, ktorý ich potrebuje. Zákazníci prichádzajú na veľtrhy a výstavy z vlastnej vôle, aby sa oboznámili s podnikmi a ich ponukou. Význam veľtrhov spočíva okrem iného v tom, že u zákazníkov priamo vzbudzuje potrebu kúpiť si ten či onen výrobok, alebo službu. Podľa výsledkov prieskumu uskutočneného firmou Suomen Gallup sa veľtrhy pri ovplyvňovaní výberu v prípade väčších nákupov zaraďujú hneď na druhé miesto za diskusie s kolegami.

Je prirodzené, že veľtrhy majú konkurentov v iných prostriedkoch marketingu. Cena kontaktu medzi firmou a zákazníkom, nadviazaná prostredníctvom veľtrhu, je v porovnaní s inými médiami výhodná. Pri správne zvolenej stratégii sú veľtrhy najaktívnejšou súčasťou marketingovej kampane.

Počasie

Dnes bude slnečno a teplo. Najvyššia denná teplota 26 až 30, na severe okolo 24, na horách vo výške 1500 m okolo 16 stupňov. Slabý premenlivý vietor.Vo štvrtok bude jasno až polojasno. Popoludní v západnej polovici krajiny veľká oblačnosť a početné prehánky alebo búrky, ojedinele s krupobitím. Nočná teplota 16 až 12, v horských dolinách miestami okolo 9, denná teplota 28 až 32, na západe a severe miestami okolo 25 stupňov. V piatok bude veľká, cez deň na západe postupne zmenšená oblačnosť a na viacerých miestach prehánky alebo búrky. Nočná teplota 16 až 11, denná teplota 22 až 26 stupňov, na severe miestami chladnejšie. Slnko vyjde zajtra o 4.56 a zapadne o 20.54 hod.

Amsterdamoblačno24
Atényjasno31
Belehradpolooblačno28
Berlínjasno25
Bratislavapolooblačno29
Bruseloblačno23
Budapešťpolooblačno28
Bukurešťoblačno26
Frankfurtjasno30
Helsinkipolooblačno23
Istanbulpolooblačno27
Kodaňpolooblačno23
Kyjevprehánky18
Lisabonjasno27
Londýnprehánky23
Madridjasno35
Moskvaprehánky18
Oslojasno24
Parížpolojasno29
Prahajasno26
Rímjasno31
Sofiapolooblačno24
Štokholmpolojasno24
Varšavapolooblačno24
Viedeňpolooblačno29
Záhrebjasno28
Ženevajasno31

 

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.