Hospodársky denník
USD49,18 Sk
EUR42,423 Sk
CHF27,897 Sk
CZK1,253 Sk
  Streda  27.Júna 2001

Echo

Výstavníctvo je jednou z najmladších disciplín architektúry, ktorá sa rýchlo rozvíja. Svetové výstavy priniesli architektúru do výstavníctva. Pripomeňme si veľkolepé urbanistické koncepty výstavísk, riešenia jednotlivých pavilónov až po vytváranie architektonických dominánt ako napríklad parížska eiffelovka. Architektúra sa stala „reklamou“ na výrobok. Preto netreba podceňovať celkový imidž vašich expozícií. Vedzte, že prvý dojem je zvyčajne rozhodujúci. Tak si to nepokazte.

Dnes viac ako inokedy platí, že veľtrh áno, ale... iba taký, ktorý vám prinesie profit a kontakty. Dnes sa už nenosia „spanilé jazdy“ za povyrazením. Na veľtrh chodíme preto, aby sme skonfrontovali naše možnosti a schopnosti a presvedčili potenciálnych partnerov, že sme to práve my, s ktorými hodno obchodovať.

Svetové výstavnícke spoločnosti väčšinou už majú svoje zastúpenie aj na našom území, tak prečo nevyužiť ich služby. Jednak dôverne poznajú prostredie, o priazeň ktorého sa hodláte uchádzať, jednak majú s „vývozom“ vystavovateľov dostatok skúseností. Nezabúdajte, že služby „ušité na mieru“ sú tou pravou cestou, ako sa dostať do povedomia budúcich obchodných partnerov.

Mimoriadny význam vo výstavníctve má značka. Majte to na pamäti a zadajte tvorbu firemného loga vskutku odborníkom. Majitelia zlých značiek prehrávajú konkurenčný boj a jedného dňa zistia, že treba niečo robiť.

Ak sa chcete na prezentáciu svojej produkcie pripraviť naozaj seriózne, v ére internetu to máte naozaj jednoduché. Popri domácich profesijných združeniach, ktoré majú solídny prehľad o výstavníckej oblasti vo svete, je tu, samozrejme, aj SOPK a už spomínaný internet. Tam nájdete kontakty do celého sveta.

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.