Hospodársky denník
USD48,917 Sk
EUR42,281 Sk
CHF27,754 Sk
CZK1,248 Sk
  Štvrtok  28.Júna 2001
Archív - Tiráž - Prílohy
Vyhľadávanie
 
Titulná strana
Z domova
Podnikové spektrum
Zahranicie
Podnikateľ a štýl
Veda/Kultúra
Digitálny svet
Finančné komentáre
Šport
Poradenstvo/Servis
Inzercia
ASS
Veľtrhy a výstavy 2004
Spotrebiteľské ceny
Hospodársky klub
Zdravotníctvo













Prvotriedne médium

Najprv príde ponukový list. V ňom sa potenciálny vystavovateľ dozvie o davoch záujemcov pred dverami organizátora, o pripravovanej veľkolepej reklame a zástupoch nedočkavých návštevníkov z radov obchodníkov i spotrebiteľov.

S blížiacim sa termínom spľasnú sľuby ako bubliny a ak sa veľtrh či výstava vôbec koná, nuž neraz v malom komornom kruhu vystavovateľov a návštevníkov. Veď kto má vraj peniaze na lepšiu reklamu a propagáciu, čo by ešte tie naše firmy a firmičky nechceli. Pravda, česť veľtrhom výnimkám, keď podnik môže napokon ľutovať, že sa na akcii nezúčastnil a rýchlo sa pripravovať na ďalší ročník. Našťastie, dnes si už väčšina slovenských firiem a spoločností vyberá svoju prezentáciu za hranicami veľmi starostlivo a cielene. Aj organizáciu, ktorá mu účasť na medzinárodných veľtrhoch a výstavách zabezpečuje technicky. Pretože aj tu platí, že ich služby musia byť šité skutočne na mieru toho-ktorého vystavovateľa.

Veľtrhy boli vždy účinným prostriedkom marketingu. Ich silnou stránkou je priamy styk medzi podnikom ponúkajúcim výrobky či služby a zákazníkom, ktorý ich potrebuje. Zákazníci prichádzajú na veľtrhy a výstavy z vlastnej vôle, aby sa oboznámili s podnikmi a ich ponukou. Význam veľtrhov spočíva okrem iného v tom, že u zákazníkov priamo vzbudzuje potrebu kúpiť si ten či onen výrobok, alebo službu. Podľa výsledkov prieskumu uskutočneného firmou Suomen Gallup sa veľtrhy pri ovplyvňovaní výberu v prípade väčších nákupov zaraďujú hneď na druhé miesto za diskusie s kolegami.

Je prirodzené, že veľtrhy majú konkurentov v iných prostriedkoch marketingu. Cena kontaktu medzi firmou a zákazníkom, nadviazaná prostredníctvom veľtrhu, je v porovnaní s inými médiami výhodná. Pri správne zvolenej stratégii sú veľtrhy najaktívnejšou súčasťou marketingovej kampane.

Počasie

Dnes bude jasno až polojasno a teplo, pri zväčšenej oblačnosti ojedinele búrky. Na západe neskôr oblačno a v tejto časti územia sa k večeru miestami vyskytnú prehánky alebo búrky. Najvyššia denná teplota 27 až 31 stupňov. Teplota na horách vo výške 1500 m 18 stupňov. Juhovýchodný až južný vietor 2 až 5 m/s, večer sa na krajnom západe zmení na severozápadný a zosilnie.V piatok bude veľká, miestami zmenšená oblačnosť a početné prehánky alebo búrky. Nočná teplota 18 až 13 stupňov. Denná teplota 24 až 28, na severozápade okolo 22 stupňov. V sobotu bude premenlivá, časom zmenšená oblačnosť a miestami prehánky. Ojedinele aj búrky. Nočná teplota 15 až 10 stupňov. Denná teplota 23 až 27, na severe okolo 21 stupňov. Slnko vyjde zajtra o 4.56 a zapadne o 20.54 hod.

Amsterdamoblačno23
Atényjasno33
Belehradslnečno28
Berlínprehánky23
Bratislavapolooblačno30
Bruseloblačno22
Budapešťslnečno30
Bukurešťslnečno29
Frankfurtbúrky26
Helsinkipolooblačno21
Istanbulpolooblačno29
Kodaňoblačno21
Kyjevslnečno27
Lisabonpolojasno27
Londýnprehánky24
Madridjasno34
Moskvaoblačno21
Osloprehánky20
Parížpolooblačno27
Prahaprehánky24
Rímpolooblačno31
Sofiaslnečno29
Štokholmprehánky19
Varšavapolooblačno27
Viedeňoblačno29
Záhrebjasno31
Ženevabúrky25

 

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.