Hospodársky denník
USD49,267 Sk
EUR42,244 Sk
CHF27,805 Sk
CZK1,251 Sk
  Piatok  29.Júna 2001

Sprístupňujú šport

Basketbal znova očaril a prilákal všetkých

Už 7. ročník športového podujatia pre mladú generáciu ADIDAS GAMES, ešte minulý rok Streetball Challenge, sa konal minulú nedeľu v areáli výstaviska Incheba v bratislavskej Petržalke. Parkovisko na petržalskom brehu Dunaja sa zaplnilo súťažiacimi a divákmi, skromné odhady sa pohybovali v rozpätí 30 až 40 tisíc účastníkov. Organizátor – Adidas Slovakia v spolupráci s generálnym partnerom UPC Slovensko a ďalšími sponzormi, pripravili súťaže v streetballe, plážovom volejbale, nohejbale a minifutbale. Diváci navyše mali možnosť využiť množstvo atrakcií, ako napríklad vodné kolky, nafukovacia horolezecká stena, nafukovacia šmykľavka, futbalová bránka, boxring, skateboard show, minimotorky Honda a detský kútik. Mohli si zasúťažiť a získať ceny aj v sponzorských stanoch. Pre tých, ktorí mali obavy, že nezvládnu sledovať bohatý program pripravili organizátori s partnermi z firmy UPC malé technické prekvapenie - na veľkoplošnej projekcii v stane UPC mali možnosť sledovať online spravodajstvo výsledkov. Vyše 900 súťažiacich predviedlo divákom zaujímavé zápolenia rozdielnej úrovne, od rekreačnej až po profesionálnu. Najväčšiu pozornosť pútala hlavná kategória streetbalu od 16 do 19 rokov, jej víťazné družstvo Sweaty Boys ukázali basketbal v jeho plnej kráse. Pre najúspešnejšie družstvá čakali hodnotné ceny od sponzorov a organizátorov, napr. poukážky na nákup v predajniach adidas, satelitný balík UPC Direct alebo zájazd v hodnote 100 000 korún od CK Neckermann. Toto podujatie je dostupné každému, kto prejaví záujem a tým sa darí naplniť jeho cieľ – sprístupňovať deťom a mladým ľuďom šport, podporovať u nich súťaživosť a rozvíjať športového ducha. V tomto duchu sa vyjadroval i Václav Bartoň, generálny riaditeľ spoločnosti UPC Slovensko. ,,Je naším zámerom a cieľom komunikovať s mladými ľuďmi a mať s nimi dobrý vzťah. Preto sme sa rozhodli spolupracovať na tomto podujatí," tvrdil V. Bartoň. Dodávame, že po skúsenostiach z minulej nedele, to nie je márna cesta. ,,Určite v prvom rade sú takéto akcie organizované pre zábavu. Je fajn, že môžete niekam ísť, stretnúť sa tam s priateľmi, možno sa aj s niekým zoznámiť. V dnešnej hektickej dobe, je dobré si nájsť čas na relaxovanie a takéto podujatia ponúkajú vynikajúcu príležitosť na odpútanie sa od každodenných problémov, či starostí," uzatvára túto tému V. Bartoň.

(msl)

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.