Hospodársky denník
USD49,267 Sk
EUR42,244 Sk
CHF27,805 Sk
CZK1,251 Sk
  Piatok  29.Júna 2001
Archív - Tiráž - Prílohy
Vyhľadávanie
 
Titulná strana
Z domova
Podnikové spektrum
Zahranicie
Podnikateľ a štýl
Veda/Kultúra
Digitálny svet
Finančné komentáre
Šport
Poradenstvo/Servis
Inzercia
ASS
Veľtrhy a výstavy 2004
Spotrebiteľské ceny
Hospodársky klub
Zdravotníctvo













Prvotriedne médium

Najprv príde ponukový list. V ňom sa potenciálny vystavovateľ dozvie o davoch záujemcov pred dverami organizátora, o pripravovanej veľkolepej reklame a zástupoch nedočkavých návštevníkov z radov obchodníkov i spotrebiteľov.

S blížiacim sa termínom spľasnú sľuby ako bubliny a ak sa veľtrh či výstava vôbec koná, nuž neraz v malom komornom kruhu vystavovateľov a návštevníkov. Veď kto má vraj peniaze na lepšiu reklamu a propagáciu, čo by ešte tie naše firmy a firmičky nechceli. Pravda, česť veľtrhom výnimkám, keď podnik môže napokon ľutovať, že sa na akcii nezúčastnil a rýchlo sa pripravovať na ďalší ročník. Našťastie, dnes si už väčšina slovenských firiem a spoločností vyberá svoju prezentáciu za hranicami veľmi starostlivo a cielene. Aj organizáciu, ktorá mu účasť na medzinárodných veľtrhoch a výstavách zabezpečuje technicky. Pretože aj tu platí, že ich služby musia byť šité skutočne na mieru toho-ktorého vystavovateľa.

Veľtrhy boli vždy účinným prostriedkom marketingu. Ich silnou stránkou je priamy styk medzi podnikom ponúkajúcim výrobky či služby a zákazníkom, ktorý ich potrebuje. Zákazníci prichádzajú na veľtrhy a výstavy z vlastnej vôle, aby sa oboznámili s podnikmi a ich ponukou. Význam veľtrhov spočíva okrem iného v tom, že u zákazníkov priamo vzbudzuje potrebu kúpiť si ten či onen výrobok, alebo službu. Podľa výsledkov prieskumu uskutočneného firmou Suomen Gallup sa veľtrhy pri ovplyvňovaní výberu v prípade väčších nákupov zaraďujú hneď na druhé miesto za diskusie s kolegami.

Je prirodzené, že veľtrhy majú konkurentov v iných prostriedkoch marketingu. Cena kontaktu medzi firmou a zákazníkom, nadviazaná prostredníctvom veľtrhu, je v porovnaní s inými médiami výhodná. Pri správne zvolenej stratégii sú veľtrhy najaktívnejšou súčasťou marketingovej kampane.

Počasie

Dnes bude prevažne veľká oblačnosť a na mnohých miestach dážď, prehánky a búrky. Najvýdatnejšie zrážky na severozápade územia. Najvyššia denná teplota 20 až 25, na východe a juhu stredného Slovenska miestami okolo 27 stupňov. Severozápadný až severný vietor 3 až 7 m/s, predpoludním na východnom a strednom Slovensku slabý južný vietor. Teplota na horách vo výške 1500 m 15, na západe okolo 12 stupňov.

V sobotu bude polooblačno až oblačno, miestami prehánky alebo búrky. Nočná teplota 16 až 12, denná teplota 23 až 27, na severe okolo 20 stupňov. V nedeľu bude prevažne oblačno a miestami občasný dážď alebo prehánky. Nočná teplota 15 až 10 stupňov, denná teplota 22 až 26, na severe okolo 19 stupňov.

Slnko vyjde zajtra o 4.57 a zapadne o 20.54 hod.

Amsterdam

dážď21

Atény

polojasno30

Belehrad

oblačno27

Berlín

polooblačno23

Bratislava

oblačno23

Brusel

prehánka20

Budapešť

dážď23

Bukurešť

polooblačno24

Frankfurt

oblačno23

Helsinki

slnečno21

Istanbul

jasno29

Kodaň

polooblačno23

Kyjev

polooblačno20

Lisabon

polojasno26

Londýn

oblačno23

Madrid

slnečno29

Moskva

polooblačno20

Oslo

oblačno20

Paríž

polooblačno24

Praha

jasno25

Rím

jasno31

Sofia

oblačno22

Štokholm

oblačno22

Varšava

dážď24

Viedeň

dážď21

Záhreb

dážď23

Ženeva

jasno23

 

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.