Hospodársky denník
USD50,799 Sk
EUR42,882 Sk
CHF28,319 Sk
CZK1,262 Sk
  Streda  6.Júna 2001
Archív - Tiráž - Prílohy
Vyhľadávanie
 
Titulná strana
Z domova
Podnikové spektrum
Zahranicie
Podnikateľ a štýl
Veda/Kultúra
Digitálny svet
Finančné komentáre
Šport
Poradenstvo/Servis
Inzercia
ASS
Veľtrhy a výstavy 2004
Spotrebiteľské ceny
Hospodársky klub
Zdravotníctvo













Prvotriedne médium

Najprv príde ponukový list. V ňom sa potenciálny vystavovateľ dozvie o davoch záujemcov pred dverami organizátora, o pripravovanej veľkolepej reklame a zástupoch nedočkavých návštevníkov z radov obchodníkov i spotrebiteľov.

S blížiacim sa termínom spľasnú sľuby ako bubliny a ak sa veľtrh či výstava vôbec koná, nuž neraz v malom komornom kruhu vystavovateľov a návštevníkov. Veď kto má vraj peniaze na lepšiu reklamu a propagáciu, čo by ešte tie naše firmy a firmičky nechceli. Pravda, česť veľtrhom výnimkám, keď podnik môže napokon ľutovať, že sa na akcii nezúčastnil a rýchlo sa pripravovať na ďalší ročník. Našťastie, dnes si už väčšina slovenských firiem a spoločností vyberá svoju prezentáciu za hranicami veľmi starostlivo a cielene. Aj organizáciu, ktorá mu účasť na medzinárodných veľtrhoch a výstavách zabezpečuje technicky. Pretože aj tu platí, že ich služby musia byť šité skutočne na mieru toho-ktorého vystavovateľa.

Veľtrhy boli vždy účinným prostriedkom marketingu. Ich silnou stránkou je priamy styk medzi podnikom ponúkajúcim výrobky či služby a zákazníkom, ktorý ich potrebuje. Zákazníci prichádzajú na veľtrhy a výstavy z vlastnej vôle, aby sa oboznámili s podnikmi a ich ponukou. Význam veľtrhov spočíva okrem iného v tom, že u zákazníkov priamo vzbudzuje potrebu kúpiť si ten či onen výrobok, alebo službu. Podľa výsledkov prieskumu uskutočneného firmou Suomen Gallup sa veľtrhy pri ovplyvňovaní výberu v prípade väčších nákupov zaraďujú hneď na druhé miesto za diskusie s kolegami.

Je prirodzené, že veľtrhy majú konkurentov v iných prostriedkoch marketingu. Cena kontaktu medzi firmou a zákazníkom, nadviazaná prostredníctvom veľtrhu, je v porovnaní s inými médiami výhodná. Pri správne zvolenej stratégii sú veľtrhy najaktívnejšou súčasťou marketingovej kampane.

Počasie

Dnes bude spočiatku polojasno, od západu postupne oblačno. Na niektorých miestach sa vyskytnú prehánky, najmä na severe. Najvyššia denná teplota 18 až 22, na severe miestami okolo 16 stupňov. Teplota na horách vo výške 1500 m 7 stupňov. Slabý vietor. Vo štvrtok bude polooblačno, časom až oblačno, ojedinele slabé zrážky. Nočná teplota 10 až 6 stupňov. Denná teplota 10 až 22, na severe okolo 16 stupňov. V piatok bude polooblačno až oblačno a miestami prehánky, ojedinele aj búrky. Nočná teplota 12 až 7 stupňov. Denná teplota 21 až 26 stupňov, na severe miestami chladnejšie. Slnko vyjde zajtra o 4.54 a zapadne o 20.48 hod.

Amsterdamprehánky15
Atényjasno30
Belehradoblačno19
Berlínprehánky16
Bratislavaoblačno19
Bruselprehánky15
Budapešťoblačno19
Bukurešťjasno 23
Frankfurtprehánky17
Helsinkipolojasno16
Istanbulpolooblačno25
Kodaňoblačno15
Lisabonjasno25
Londýndážď15
Madridzamračené29
Milánodážď19
Moskvadážď17
Oslozamračené16
Paríždážď19
Prahaoblačno17
Rímoblačno24
Sofiapolooblačno19
Štokholmzamračené16
Varšavaprehánky17
Viedeňoblačno18
Záhrebprehánky21
Ženevapolooblačno17

 

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.