Hospodársky denník
USD50,32 Sk
EUR42,946 Sk
CHF28,317 Sk
CZK1,259 Sk
  Štvrtok  7.Júna 2001
Archív - Tiráž - Prílohy
Vyhľadávanie
 
Titulná strana
Z domova
Podnikové spektrum
Zahranicie
Podnikateľ a štýl
Veda/Kultúra
Digitálny svet
Finančné komentáre
Šport
Poradenstvo/Servis
Inzercia
ASS
Veľtrhy a výstavy 2004
Spotrebiteľské ceny
Hospodársky klub
Zdravotníctvo













Prvotriedne médium

Najprv príde ponukový list. V ňom sa potenciálny vystavovateľ dozvie o davoch záujemcov pred dverami organizátora, o pripravovanej veľkolepej reklame a zástupoch nedočkavých návštevníkov z radov obchodníkov i spotrebiteľov.

S blížiacim sa termínom spľasnú sľuby ako bubliny a ak sa veľtrh či výstava vôbec koná, nuž neraz v malom komornom kruhu vystavovateľov a návštevníkov. Veď kto má vraj peniaze na lepšiu reklamu a propagáciu, čo by ešte tie naše firmy a firmičky nechceli. Pravda, česť veľtrhom výnimkám, keď podnik môže napokon ľutovať, že sa na akcii nezúčastnil a rýchlo sa pripravovať na ďalší ročník. Našťastie, dnes si už väčšina slovenských firiem a spoločností vyberá svoju prezentáciu za hranicami veľmi starostlivo a cielene. Aj organizáciu, ktorá mu účasť na medzinárodných veľtrhoch a výstavách zabezpečuje technicky. Pretože aj tu platí, že ich služby musia byť šité skutočne na mieru toho-ktorého vystavovateľa.

Veľtrhy boli vždy účinným prostriedkom marketingu. Ich silnou stránkou je priamy styk medzi podnikom ponúkajúcim výrobky či služby a zákazníkom, ktorý ich potrebuje. Zákazníci prichádzajú na veľtrhy a výstavy z vlastnej vôle, aby sa oboznámili s podnikmi a ich ponukou. Význam veľtrhov spočíva okrem iného v tom, že u zákazníkov priamo vzbudzuje potrebu kúpiť si ten či onen výrobok, alebo službu. Podľa výsledkov prieskumu uskutočneného firmou Suomen Gallup sa veľtrhy pri ovplyvňovaní výberu v prípade väčších nákupov zaraďujú hneď na druhé miesto za diskusie s kolegami.

Je prirodzené, že veľtrhy majú konkurentov v iných prostriedkoch marketingu. Cena kontaktu medzi firmou a zákazníkom, nadviazaná prostredníctvom veľtrhu, je v porovnaní s inými médiami výhodná. Pri správne zvolenej stratégii sú veľtrhy najaktívnejšou súčasťou marketingovej kampane.

Počasie

Dnes bude polojasno až oblačno a spočiatku miestami slabé prehánky. Najvyššia denná teplota 21 až 25, na severe miestami okolo 19, na horách vo výške 1500 m 10 stupňov. Juhozápadný až západný vietor 2 až 6 m/s.V piatok bude polooblačno, časom oblačno, ojedinele slabé zrážky. Nočná teplota 12 až 8, denná teplota 24 až 28, na severe okolo 21 stupňov C. V sobotu bude veľká oblačnosť až zamračené a na mnohých miestach dážď alebo prehánky, ojedinele aj búrky. Nočná teplota 13 až 9, denná teplota 17 až 21, na juhovýchode miestami až 24 stupňov. Slnko vyjde zajtra o 4.54 a zapadne o 20.49 hod.

Amsterdamdážď13
Atényjasno22
Belehraddážď17
Berlíndážď19
Bratislavaoblačno18
Bruseloblačno16
Budapešťpolooblačno20
Bukurešťpolooblačno20
Frankfurtoblačno20
Helsinkioblačno13
Istanbulpolooblačno23
Kodaňdážď13
Lisabonjasno24
Londýndážď15
Madridjasno30
Milánojasno24
Moskvazamračené16
Oslojasno11
Paríždážď18
Prahaoblačno18
Rímjasno27
Sofiadážď17
Štokholmdážď17
Varšavapolooblačno19
Viedeňoblačno19
Záhreboblačno20
Ženevapolooblačno20

 

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.