Hospodársky denník
USD49,777 Sk
EUR42,549 Sk
CHF27,919 Sk
CZK1,256 Sk
  Streda  11.Júla 2001
Archív - Tiráž - Prílohy
Vyhľadávanie
 
Titulná strana
Z domova
Podnikové spektrum
Zahranicie
Podnikateľ a štýl
Veda/Kultúra
Digitálny svet
Finančné komentáre
Šport
Poradenstvo/Servis
Inzercia
ASS
Veľtrhy a výstavy 2004
Spotrebiteľské ceny
Hospodársky klub
Zdravotníctvo













Prvotriedne médium

Najprv príde ponukový list. V ňom sa potenciálny vystavovateľ dozvie o davoch záujemcov pred dverami organizátora, o pripravovanej veľkolepej reklame a zástupoch nedočkavých návštevníkov z radov obchodníkov i spotrebiteľov.

S blížiacim sa termínom spľasnú sľuby ako bubliny a ak sa veľtrh či výstava vôbec koná, nuž neraz v malom komornom kruhu vystavovateľov a návštevníkov. Veď kto má vraj peniaze na lepšiu reklamu a propagáciu, čo by ešte tie naše firmy a firmičky nechceli. Pravda, česť veľtrhom výnimkám, keď podnik môže napokon ľutovať, že sa na akcii nezúčastnil a rýchlo sa pripravovať na ďalší ročník. Našťastie, dnes si už väčšina slovenských firiem a spoločností vyberá svoju prezentáciu za hranicami veľmi starostlivo a cielene. Aj organizáciu, ktorá mu účasť na medzinárodných veľtrhoch a výstavách zabezpečuje technicky. Pretože aj tu platí, že ich služby musia byť šité skutočne na mieru toho-ktorého vystavovateľa.

Veľtrhy boli vždy účinným prostriedkom marketingu. Ich silnou stránkou je priamy styk medzi podnikom ponúkajúcim výrobky či služby a zákazníkom, ktorý ich potrebuje. Zákazníci prichádzajú na veľtrhy a výstavy z vlastnej vôle, aby sa oboznámili s podnikmi a ich ponukou. Význam veľtrhov spočíva okrem iného v tom, že u zákazníkov priamo vzbudzuje potrebu kúpiť si ten či onen výrobok, alebo službu. Podľa výsledkov prieskumu uskutočneného firmou Suomen Gallup sa veľtrhy pri ovplyvňovaní výberu v prípade väčších nákupov zaraďujú hneď na druhé miesto za diskusie s kolegami.

Je prirodzené, že veľtrhy majú konkurentov v iných prostriedkoch marketingu. Cena kontaktu medzi firmou a zákazníkom, nadviazaná prostredníctvom veľtrhu, je v porovnaní s inými médiami výhodná. Pri správne zvolenej stratégii sú veľtrhy najaktívnejšou súčasťou marketingovej kampane.

Počasie

Dnes bude slnečno a teplo. Popoludní na západe postupne zväčšovanie oblačnosti a večer ojedinele prehánky alebo búrky. Najvyššia denná teplota 26 až 30, na horách vo výške 1500 m 17 stupňov. Slabý južný vietor sa večer na západe zmení na severozápadný a zosilnie. Vo štvrtok bude prevažne oblačno, miestami prehánky alebo búrky. Nočná teplota 17 až 12, denná teplota 23 až 27, na severe okolo 20 stupňov. V piatok bude polooblačno až oblačno, ojedinele prehánky alebo búrky. Nočná teplota 15 až 11, denná teplota 23 až 28 stupňov. Slnko vyjde zajtra o 5.06 a zapadne o 20.48 hod.

Amsterdamdážď17
Atényjasno32
Belehradpolooblačno29
Berlínpolooblačno22
Bratislavapolooblačno28
Bruselprehánky18
Budapešťpolojasno28
Bukurešťpolooblačno27
Frankfurtdážď19
Helsinkidážď21
Istanbuloblačno30
Kodaňpolooblačno19
Kyjevbúrky24
Lisabonjasno23
Londýnpolojasno19
Madridjasno33
Moskvajasno25
Oslodážď14
Parížjasno22
Prahapolooblačno21
Rímjasno32
Sofiaoblačno21
Štokholmoblačno23
Varšavaoblačno24
Viedeňoblačno26
Záhrebpolooblačno26
Ženevapolooblačno21

 

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.