|
|||||||||||||||||
Štvrtok 12.Júla 2001 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
MMS nadviaže na SMSV rámci nezvyčajnej iniciatívy predstavili spoločnosti CMG, Comverse, Ericsson, Logica, Motorola, Nokia a Siemens spoločnú víziu služby multimediálnych správ (MMS). Cieľom je posilniť všeobecné povedomie o existencii MMS a zaistiť ich dôsledný rozvoj do podoby otvoreného globálneho trhu. MMS sú určené pre aktívnych používateľov a tvorcov obsahu, ktorí si skúsenosti vymieňajú prostredníctvom rôznych typov komunikácie. Tieto môžu kombinovať nové typy, tzv. rich content, ako sú audio- a videoklipy alebo fotografie a obrázky s textovými správami. MMS v malých krokoch rozširujú funkcie a obsahové typy tak, aby im spotrebitelia hneď porozumeli a aby ich používanie bavilo. To by malo viesť k rýchlemu akceptovaniu a rozšíreniu novej služby. Všetky zúčastnené spoločnosti sú presvedčené, že sa MMS stanú významnou, masovo rozšírenou službou tak pre mobilných operátorov, ako aj pre poskytovateľov obsahu, aplikačných vývojárov a inzerciu. Vďaka rýchlemu udomácneniu služieb krátkych správ v rôznych segmentoch trhu bude koncepcia MMS príťažlivá pre všetkých používateľov. Ako kľúčová služba pre dvojstrannú osobnú komunikáciu bude rovnako slúžiť aj nosič mediálneho obsahu a ďalších aplikácií. Krátke textové správy sú najrastúcejšou dátovou službou s výraznými prínosmi na príjmovej a ziskovej strane hospodárenia mobilných operátorov. Podľa Asociácie GSM bolo v decembri 2000 po celom svete rozoslaných 15 miliárd správ. MMS prichádza s ponukou prirodzeného a úspešného vývoja obchodného modelu SMS, ktorý bude znamenať nový zdroj príjmov od stálych zákazníkov a zaiste pritiahne aj nových. Správy MMS otvoria cestu k zisku v sieťach 2,5/3G podobne, ako to krátke textové správy zaistili v sieťach 2G. MMS je štandardizovaná služba 3GPP a WAP fóra, schopná spolupracovať so súčasnými mobilnými zariadeniami SMS a ďalšími aplikáciami na zasielanie správ. MMS možno ľahko integrovať do stálych služieb, a tak ich priamo ponúknuť rozsiahlemu okruhu zákazníkov. (jo) |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Webmaster: webmaster@maxo.sk Design: MAXO s.r.o. |