|
|||||||||||||||||
Piatok 13.Júla 2001 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Krása vo vzduchuIsto súhlasíte, že imidž človeka je veľmi účinnou zbraňou. Preto spoločnosti, ktoré sa živia kontaktom s ľuďmi, musia tejto sfére venovať osobitnú pozornosť. Ak na cestách za svojimi obchodmi či partnermi a klientmi často využívate služby leteckých spoločností, elegantná letuška môže dozaista celkom výrazne ovplyvniť vašu pohodu. Návrhár, ktorý oblieka najpôvabnejšie ženy sveta, čoskoro predstaví svoje umenie aj vo vzduchu. Julien MacDonald, ktorý získal prestížne ocenenie Glamour Designer of the Year, bude navrhovať nové uniformy pre viac než 30 000 zamestnancov spoločnosti British Airways. Juliena, ktorý obliekal také celebrity, ako je Elizabeth Hurley, Nicole Kidman a Joely Richardson, vybrali samotní zamestnanci British Airways. J. MacDonald sa nedávno stal umeleckým riaditeľom Givenchy, jedného z najznámejších módnych domov na svete, a bol aj návrhárom módneho domu Chanel a kolekcií Karla Lagerfelda. Jeho vízia nových uniforiem bola najlepšia spomedzi troch popredných britských návrhárov. Významne posilní obnovenú identitu leteckej spoločnosti klasická a predsa moderná, štýlová, ale praktická bude reprezentovať kvalitnú značku uznávanú na celom svete. Uniformy sú jedným z najsilnejších symbolov našej značky a preto je dôležité, aby ich zamestnanci nosili s pýchou na zemi i vo vzduchu, povedal marketingový riaditeľ British Airways Martin George. Riaditeľka zastúpenia spoločnosti na Slovensku Andrea Chovancová vyslovila nádej, že nové uniformy prinesú isté oživenie estetického zážitku pasažierov. My iba dodávame, že celkom isto nielen spríjemnia cestu za úspechom, ale možno budú aj vhodnou inšpiráciou. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Webmaster: webmaster@maxo.sk Design: MAXO s.r.o. |