Hospodársky denník
USD48,67 Sk
EUR42,725 Sk
CHF28,353 Sk
CZK1,26 Sk
  Piatok  20.Júla 2001
Archív - Tiráž - Prílohy
Vyhľadávanie
 
Titulná strana
Z domova
Podnikové spektrum
Zahranicie
Podnikateľ a štýl
Veda/Kultúra
Digitálny svet
Finančné komentáre
Šport
Poradenstvo/Servis
Inzercia
ASS
Veľtrhy a výstavy 2004
Spotrebiteľské ceny
Hospodársky klub
Zdravotníctvo













Prvotriedne médium

Najprv príde ponukový list. V ňom sa potenciálny vystavovateľ dozvie o davoch záujemcov pred dverami organizátora, o pripravovanej veľkolepej reklame a zástupoch nedočkavých návštevníkov z radov obchodníkov i spotrebiteľov.

S blížiacim sa termínom spľasnú sľuby ako bubliny a ak sa veľtrh či výstava vôbec koná, nuž neraz v malom komornom kruhu vystavovateľov a návštevníkov. Veď kto má vraj peniaze na lepšiu reklamu a propagáciu, čo by ešte tie naše firmy a firmičky nechceli. Pravda, česť veľtrhom výnimkám, keď podnik môže napokon ľutovať, že sa na akcii nezúčastnil a rýchlo sa pripravovať na ďalší ročník. Našťastie, dnes si už väčšina slovenských firiem a spoločností vyberá svoju prezentáciu za hranicami veľmi starostlivo a cielene. Aj organizáciu, ktorá mu účasť na medzinárodných veľtrhoch a výstavách zabezpečuje technicky. Pretože aj tu platí, že ich služby musia byť šité skutočne na mieru toho-ktorého vystavovateľa.

Veľtrhy boli vždy účinným prostriedkom marketingu. Ich silnou stránkou je priamy styk medzi podnikom ponúkajúcim výrobky či služby a zákazníkom, ktorý ich potrebuje. Zákazníci prichádzajú na veľtrhy a výstavy z vlastnej vôle, aby sa oboznámili s podnikmi a ich ponukou. Význam veľtrhov spočíva okrem iného v tom, že u zákazníkov priamo vzbudzuje potrebu kúpiť si ten či onen výrobok, alebo službu. Podľa výsledkov prieskumu uskutočneného firmou Suomen Gallup sa veľtrhy pri ovplyvňovaní výberu v prípade väčších nákupov zaraďujú hneď na druhé miesto za diskusie s kolegami.

Je prirodzené, že veľtrhy majú konkurentov v iných prostriedkoch marketingu. Cena kontaktu medzi firmou a zákazníkom, nadviazaná prostredníctvom veľtrhu, je v porovnaní s inými médiami výhodná. Pri správne zvolenej stratégii sú veľtrhy najaktívnejšou súčasťou marketingovej kampane.

Počasie

Dnes bude veľká oblačnosť až zamračené a na väčšine územia dážď alebo prehánky a búrky. V západnej polovici územia miestami aj intenzívne zrážky. Na východe predpoludním polojasno až oblačno. Najvyššia denná teplota 22 až 27, na severozápade a miestami aj na západe okolo 18 stupňov, na krajnom východe 28 až 32 stupňov. Teplota na horách vo výške 1500 m na západe 11, na východe 16 stupňov. Juhovýchodný až južný vietor 3 až 6 m/s, na západe severozápadný vietor 6 až 10 m/s, na juhozápade v nárazoch až okolo 22 m/s. Upozornenie: Dnes spadne na západnom a strednom Slovensku do večera na niektorých miestach 20 až 40, ojedinele až okolo 60 mm zrážok. Pri búrkach sa zajtra ojedinele vyskytnú krúpy. V sobotu bude veľká, na západe časom zmenšená oblačnosť. Početné prehánky alebo občasný dážď, ojedinele búrky. Nočná teplota 16 až 12 stupňov. Denná teplota 21 až 25, na severe okolo 18 stupňov. V nedeľu bude polooblačno až oblačno, ojedinele prehánky. Na východe ešte veľká oblačnosť s častejšími zrážkami. Nočná teplota 14 až 10 stupňov. Denná teplota 23 až 27, na severe okolo 20 stupňov.Slnko vyjde zajtra o 5.16 a zapadne o 20.40 hod.

Amsterdamdážď16
Atényjasno37
Belehradpolojasno34
Berlínoblačno19
Bratislavadážď18
Bruseldážď15
Budapešťprehánky26
Bukurešťjasno34
Frankfurtprehánky16
Helsinkipolojasno26
Istanbuljasno32
Kodaňdážď18
Kyjevslnečno32
Lisabonpolojasno26
Londýnoblačno19
Madridjasno26
Moskvajasno29
Osloprehánky15
Parížpolojasno23
Prahadážď16
Rímprehánky23
Sofiajasno34
Štokholmdážď20
Varšavaprehánky26
Viedeňdážď17
Záhrebprehánky27
Ženevaoblačno18

 

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.