Hospodársky denník
USD48,863 Sk
EUR42,99 Sk
CHF28,457 Sk
CZK1,269 Sk
  Piatok  27.Júla 2001
Archív - Tiráž - Prílohy
Vyhľadávanie
 
Titulná strana
Z domova
Podnikové spektrum
Zahranicie
Podnikateľ a štýl
Veda/Kultúra
Digitálny svet
Finančné komentáre
Šport
Poradenstvo/Servis
Inzercia
ASS
Veľtrhy a výstavy 2004
Spotrebiteľské ceny
Hospodársky klub
Zdravotníctvo













Prvotriedne médium

Najprv príde ponukový list. V ňom sa potenciálny vystavovateľ dozvie o davoch záujemcov pred dverami organizátora, o pripravovanej veľkolepej reklame a zástupoch nedočkavých návštevníkov z radov obchodníkov i spotrebiteľov.

S blížiacim sa termínom spľasnú sľuby ako bubliny a ak sa veľtrh či výstava vôbec koná, nuž neraz v malom komornom kruhu vystavovateľov a návštevníkov. Veď kto má vraj peniaze na lepšiu reklamu a propagáciu, čo by ešte tie naše firmy a firmičky nechceli. Pravda, česť veľtrhom výnimkám, keď podnik môže napokon ľutovať, že sa na akcii nezúčastnil a rýchlo sa pripravovať na ďalší ročník. Našťastie, dnes si už väčšina slovenských firiem a spoločností vyberá svoju prezentáciu za hranicami veľmi starostlivo a cielene. Aj organizáciu, ktorá mu účasť na medzinárodných veľtrhoch a výstavách zabezpečuje technicky. Pretože aj tu platí, že ich služby musia byť šité skutočne na mieru toho-ktorého vystavovateľa.

Veľtrhy boli vždy účinným prostriedkom marketingu. Ich silnou stránkou je priamy styk medzi podnikom ponúkajúcim výrobky či služby a zákazníkom, ktorý ich potrebuje. Zákazníci prichádzajú na veľtrhy a výstavy z vlastnej vôle, aby sa oboznámili s podnikmi a ich ponukou. Význam veľtrhov spočíva okrem iného v tom, že u zákazníkov priamo vzbudzuje potrebu kúpiť si ten či onen výrobok, alebo službu. Podľa výsledkov prieskumu uskutočneného firmou Suomen Gallup sa veľtrhy pri ovplyvňovaní výberu v prípade väčších nákupov zaraďujú hneď na druhé miesto za diskusie s kolegami.

Je prirodzené, že veľtrhy majú konkurentov v iných prostriedkoch marketingu. Cena kontaktu medzi firmou a zákazníkom, nadviazaná prostredníctvom veľtrhu, je v porovnaní s inými médiami výhodná. Pri správne zvolenej stratégii sú veľtrhy najaktívnejšou súčasťou marketingovej kampane.

Počasie

Dnes bude veľká, miestami zmenšená oblačnosť. Na viacerých miestach, najmä na severe a východe prehánky alebo dážď, lokálne aj búrky. Najvyššia denná teplota 22 až 27, na severe okolo 20 stupňov. Slabý, na západe severozápadný vietor 2 až 6 m/s. Teplota na horách vo výške 1500 m okolo 14 stupňov. V sobotu bude polooblačno až oblačno, miestami, najmä na severe a východe, prehánky alebo búrky. Najnižšia nočná teplota 17 až 13, najvyššia denná teplota 26 až 28, na severe a východe miestami len okolo 22 stupňov. V nedeľu bude polooblačno, v popoludňajších hodinách až oblačno a lokálne prehánky alebo búrky. Najnižšia nočná teplota 16 až 12 stupňov. Najvyššia denná teplota 23 až 27, na juhu až do 30 stupňov. Slnko vyjde zajtra o 5.25 a zapadne o 20.30 hod.

Amsterdampolooblačno23
Atényjasno35
Belehradoblačno25
Berlínpolooblačno27
Bratislavaoblačno26
Bruselpolooblačno24
Budapešťoblačno24
Bukurešťpolooblačno28
Frankfurtpolooblačno31
Helsinkioblačno22
Istanbuljasno32
Kodaňoblačno26
Kyjevoblačno25
Lisabonoblačno23
Londýnpolooblačno25
Madridpolooblačno33
Moskvaslnečno28
Oslopolooblačno22
Parížprehánky25
Prahapolooblačno24
Rímjasno34
Sofiapolooblačno28
Štokholmpolooblačno 24 
Varšavadážď21
Viedeňoblačno28
Záhrebjasno28
Ženevajasno28

 

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.