|
|||||||||||||||||
Streda 30.Januára 2002 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stretnutie s realitouSeminár o CRM-systémoch AIESEC spolu s Accenture a Slovenskými telekomunikáciami usporiada v polovici apríla IT seminár 2002 na tému CRM-systémy - Customers Relationship Management. Seminár je periodickým pokračovaním minuloročného projektu IT seminár 2001, ktorý bol zameraný na e-commerce. Podujatie je určené najmä študentom vyšších ročníkov vysokých škôl technického a ekonomického zamerania. Jeho nosnou časťou sú odborné prednášky IT spoločností a riešenie prípadových štúdií. Prípadové štúdie, ktoré budú riešiť tímy študentov, sú zamerané predovšetkým na CRM, teda manažment riadenia zákazníkov, čo vo svete e-commerce začína byť jednou z dôležitých súčastí úspešného riadenia a prístupu k zákazníkom. Renomované slovenské i zahraničné IT spoločnosti poskytnú prípadové štúdie, ktoré vychádzajú z ich praxe a ktoré sú odrazom ich profesionálneho i technologického know-how. Tieto štúdie sú zárukou toho, že účastníci budú pri ich riešení konfrontovaní s reálnymi problémami, a to nielen v technologickej, ale i v organizačnej oblasti. V prípadových štúdiách sa riešitelia zamerajú na úlohy, ktoré patria do oblasti modelovania a analýzy business procesov, zachytávania a definície užívateľských požiadaviek na informačné systémy a analýzy a návrhu informačných systémov. To znamená, že pôjde predovšetkým o analytické úlohy, a nie o implementáciu hotových riešení. Účastníci si budú môcť prakticky overiť svoje organizačné schopnosti, prácu v tíme, efektívnu komunikáciu či prezentačné schopnosti, pretože výsledky svojej práce budú prezentovať pred zástupcami firiem i ostatnými študentmi. (ja) |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Webmaster: webmaster@maxo.sk Design: MAXO s.r.o. |