|
|||||||||||||||||
Utorok 1.Októbra 2002 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
KONFRONTÁCIENemusíte kričať! Ak ste schopní vytvoriť si kvalitný vzťah ku klientovi, je len veľmi malá pravdepodobnosť, že odíde ku konkurencii. Renomovaný marketingový expert David Ogilvy upozorňuje na nevyhnutnú zásadu: Ak ste blízko pri klientovi, nemusíte kričať. Do akej miery sa to darí v podmienkach slovenského marketingového priemyslu, môžete sa presvedčiť v priestoroch bratislavského výstaviska Incheba. Približne 65 firiem podnikajúcich v oblasti reklamy, médií, marketingu a elektronického dizajnu tu predstaví svoje služby a produkty na 8. ročníku medzinárodného veľtrhu marketingovej komunikácie Intermedia 2002. Počas štyroch dní sa tu budú môcť návštevníci oboznámiť s prácou mediálnych agentúr, vydavateľstiev, firiem z oblasti vonkajšej reklamy, marketingového poradenstva a výroby reklamy či z oblasti využitia internetu v obchodnej a marketingovej komunikácii. Popri subjektoch zo Slovenska budú mať na výstavnej ploche 3500 štvorcových metrov propagačné stánky aj podnikatelia z Rakúska a Českej republiky. V porovnaní s minulým rokom začne súčasná expozícia o mesiac skôr, pretože jej organizátori sa rozhodli spojiť Intermediu s výstavou Printing, zameranou na prezentáciu reklamných tlačiarenských, dizajnérskych a polygrafických služieb. Dôvodom je aj úzka prepojenosť medzi spoločnosťami zaoberajúcimi sa reklamou, médiami, internetom a tlačiarenským servisom. Sprievodnými podujatiami Intermedie bude množstvo odborných seminárov na témy Internet a možnosti jeho využitia priamo v marketingu, Vývoj miery používania internetu na Slovensku a zmeny v sociálno-demografickej štruktúre používateľov internetu či ukážky prípadových štúdií on-line marketingu. Okrem toho organizátori pripravili i množstvo seminárov, diskusií, fór a prednášok. Súčasne s výstavou Intermedia sa začne i 7. ročník expozície výroby písmen a znakov pre reklamu s názvom Sign Slovakia 2002, v rámci ktorej 2. októbra vyhlásia výsledky celoštátnej súťaže o najlepšiu obchodnú značku vytvorenú na Slovensku. Do projektu s názvom Logotyptop Slovakia 2002 sa prihlásilo viac ako 200 súťažiacich. Ďalšou výstavou, ktorú v bratislavskej Inchebe otvoria 1. októbra, je expozícia venovaná hudbe, hudobným vydavateľstvám a produkčným domom, nazvaná Expomusic 2002. Návštevníkom predstaví asi 15 vystavovateľov zo Slovenska. Všetky spomínané podujatia sa skončia 4. októbra. (buj) |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Webmaster: webmaster@maxo.sk Design: MAXO s.r.o. |