|
|||||||||||||||||
Utorok 1.Októbra 2002 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ponúkajú komplexné službyAAT, a. s. - marketingová spoločnosť na podporu športovcov Slovenský športový trh nemá v oblasti marketingu tradíciu. Všetky aktivity okolo profesionálnych športovcov a práca mnohých zväzov je v tomto smere iba vo vývoji. Lenže súčasný športový svet si žiada aj v danej oblasti vysokofundovaných odborníkov, ktorí zaistia športovcom, zväzom adekvátny prísun peňazí na prezentáciu a rozvoj ich športu. Možno i preto sa náš športový svet trápi s finančnými problémami, s nevyhovujúcim napredovaním a rozvojom v danom športe. Vrcholový športovec potrebuje mať dnes okolo seba špičkový tím odborníkov z trénerského postu, ale aj marketingového. Ide o celý komplex služieb, ktorý je nevyhnutný a výrazne sa podpisuje pod výkonnosť športovca. Ak aj slovenskí športovci či jednotlivé športové zväzy chcú udržiavať so svetom krok a nebyť len na chvoste úspechov, musia začať uvažovať v širších dimenziách, než boli doteraz zvyknutí. Odborná fundovanosť v športovej oblasti musí byť vyvážená rovnakou kvalitou i v oblasti marketingu. Preto sa už i na Slovensku začínajú formovať a vytvárať spoločnosti, ktoré ponúkajú zväzom či športom komplexný špičkový servis aj v oblasti prezentácie a marketingu. Jednou z takýchto spoločností u nás je marketingová spoločnosť Agentúra Antona Tkáča, a. s. Agentúra nesie meno jedného z našich najúspešnejších športovcov - olympijského víťaza v dráhovej cyklistike Antona Tkáča. On sám sa po rokoch pôsobenia v športe vydal na podnikateľskú dráhu, kde tak ako v športe dosahuje úspechy. Dnes znova pôsobí v športe ako prezident cyklistického zväzu, člen výkonného výboru Slovenského olympijského výboru, ale aj ako čestný predseda AAT, a. s. Agentúra Antona Tkáča vznikla s cieľom vyhľadávať a podporovať talentovaných slovenských športovcov. V duchu hesla: Vynikajúci športovci propagujú vynikajúce firmy oslovuje agentúra renomované firmy na obojstranne výhodné spojenie. Prostredníctvom talentovaných športovcov, ich medializácie, či už v elektronickej alebo printovej podobe, zabezpečí AAT, a. s., propagáciu firmy v širokej aj neodbornej verejnosti. Na druhej strane agentúra vytvorí talentovaným športovcom adekvátne podmienky na ich ďalší športový rast. Napredovanie a dosahovanie vynikajúcich výsledkov pomôže výrazne zviditeľniť aj partnera. Ide o jeden z priekopníckych činov v danej sfére u nás. Pod krídlami firmy AAT, a. s., je už dnes niekoľko športovcov. Nesporne jedným z takýchto talentov je aj pilot Formuly Renault 2000 Miroslav Horňák. Cieľom AAT, a. s., ako výhradného marketingového zástupcu tohto mladého, talentovaného pretekára, je vytvoriť mu také podmienky, aby mohol slovenský automobilový šport reprezentovať v pretekoch DMSB-FORMEL RENAULT CUP 2003 a úspešne propagovať aj svojho marketingového partnera. Miroslav Horňák patrí medzi veľké talenty automobilového športu. Jeho cieľ - jazdiť F 1 - nemusí byť nereálny. Potvrdil to bývalý jazdec F 1 Jonathan Palmer, ktorý v roku 2001 navštívil Slovensko s cieľom podpísania zmluvy s Miroslavom Horňákom. Cieľom tejto zmluvy mala byť jeho účasť na seriáli osemnástich pretekov Formuly Palmer. Bola to vynikajúca ponuka, ktorá sa síce začala napĺňať tým, že Miroslav Horňák sa zúčastnil na testovacích pretekoch v Silverstone, no v dôsledku nedostatku finančných prostriedkov Jonathan Palmer nakoniec od projektu odstúpil. Lenže táto ponuka je signálom, že na Slovensku máme veľký talent, ktorý môže v budúcnosti ako prvý slovenský automobilový pretekár jazdiť seriál formuly 1. Aby sa táto predstava stala reálnou, musí Miroslav Horňák dokázať svoje športové umenie v pretekoch nižšej kategórie. Preto sa rozhodol absolvovať seriál pretekov DMSB-FORMEL RENAULT CUP. Ide o sériu súťaží, ktoré dávajú šancu mladým talentovaným jazdcom súťažiť na menej finančne náročných podujatiach, kde nerozhoduje sila kompletného servisu, ale predovšetkým majstrovstvo jazdca. Všetci zúčastnení pretekári majú k dispozícii rovnaké podmienky: motor bez možnosti vlastných úprav, podvozok, 3 druhy prevodoviek, identické náhradné dielce, jednotné palivo a pneumatiky. Zároveň majú mechanici dostatočný priestor na nastavenie motora, tlmičov, stabilizátora, aerodynamického prítlaku predných a zadných krídiel a bŕzd. Seriál DMSB-FORMEL RENAULT CUP je mediálne pozorovaný stanicou DSF a N-TV, ktoré garantujú spravodajstvo z tohto seriálu v rozsahu 6,5 hodiny, s celkovou sledovanosťou 5,4 milióna divákov. Renault sport vydáva ročne 13,2 milióna tlačených materiálov a celý seriál Formuly Renault priamo na okruhoch sleduje 362-tisíc divákov. To je veľmi lákavá ponuka pre všetkých potenciálnych podporovateľov. Aj spoločnosti ATT dáva široký priestor na ukázanie všetkých schopností v oblasti marketingu. (g) |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Webmaster: webmaster@maxo.sk Design: MAXO s.r.o. |