Hospodársky denník
USD42,493 Sk
EUR41,437 Sk
CHF28,174 Sk
CZK1,356 Sk
  Streda  23.Októbra 2002

Názov zostal, logo nie

Odvčera má Slovenská sporiteľňa (SLSP) nové farby, nové logo, novú korporátnu identitu banky a nové názvy dcérskych spoločností. Názov najväčšej banky na Slovensku však zostáva nezmenený. Do nového loga SLSP sa dostal symbol skupiny Erste Bank, ktorá je jej majoritným vlastníkom. „Novou firemnou identitou demonštruje SLSP zmeny v rámci transformačného procesu, ktorými od prevzatia strategickým rakúskym partnerom v januári 2001 prešla,“ uviedla generálna riaditeľka a predsedníčka predstavenstva Regina Ovesny-Straka. Ponechanie pôvodného názvu banky zasa má podľa jej vlastníkov symbolizovať, že banka zostáva samostatným subjektom v rámci skupiny Erste Bank. Na druhej strane sa však banka chce v rámci koncepcie starostlivosti o klienta čo najviac priblížiť filozofii Erste Bank.

S novým firemným dizajnom sa môžu klienti stretnúť na niektorých pobočkách už od včerajšieho dňa, pričom banka ho bude zavádzať postupne v celej sieti pobočiek, v produktových materiáloch a dokumentácii počas nasledujúcich niekoľko týždňov.

Slovenská sporiteľňa v súčasnosti spravuje viac ako 6 miliónov účtov a s 380 obchodnými miestami má najrozsiahlejšiu distribučnú sieť na Slovensku. Vedúce postavenie má banka aj v oblasti celkových aktív, vkladov klientov a bankových platobných kariet.

SLSP vykázala za prvý polrok 2002 čistý zisk 0,5 miliardy Sk. Prevádzkový zisk banky, tvorený pred tvorbou opravných položiek, dosiahol za sledované obdobie 1,3 miliardy Sk, kým pred rokom vykázala sporiteľňa z prevádzkovej činnosti stratu 0,3 miliardy Sk. S bilančnou sumou, ktorá zaznamenala medziročný nárast o 9,8 miliardy Sk na 215,7 miliardy Sk, si banka udržala dominantné postavenie na retailovom trhu.

(sd)

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.