Hospodársky denník
USD42,493 Sk
EUR41,437 Sk
CHF28,174 Sk
CZK1,356 Sk
  Streda  23.Októbra 2002
Archív - Tiráž - Prílohy
Vyhľadávanie
 
Titulná strana
Z domova
Podnikové spektrum
Zahranicie
Podnikateľ a štýl
Veda/Kultúra
Digitálny svet
Finančné komentáre
Šport
Poradenstvo/Servis
Inzercia
ASS
Veľtrhy a výstavy 2004
Spotrebiteľské ceny
Hospodársky klub
Zdravotníctvo













Prvotriedne médium

Najprv príde ponukový list. V ňom sa potenciálny vystavovateľ dozvie o davoch záujemcov pred dverami organizátora, o pripravovanej veľkolepej reklame a zástupoch nedočkavých návštevníkov z radov obchodníkov i spotrebiteľov.

S blížiacim sa termínom spľasnú sľuby ako bubliny a ak sa veľtrh či výstava vôbec koná, nuž neraz v malom komornom kruhu vystavovateľov a návštevníkov. Veď kto má vraj peniaze na lepšiu reklamu a propagáciu, čo by ešte tie naše firmy a firmičky nechceli. Pravda, česť veľtrhom výnimkám, keď podnik môže napokon ľutovať, že sa na akcii nezúčastnil a rýchlo sa pripravovať na ďalší ročník. Našťastie, dnes si už väčšina slovenských firiem a spoločností vyberá svoju prezentáciu za hranicami veľmi starostlivo a cielene. Aj organizáciu, ktorá mu účasť na medzinárodných veľtrhoch a výstavách zabezpečuje technicky. Pretože aj tu platí, že ich služby musia byť šité skutočne na mieru toho-ktorého vystavovateľa.

Veľtrhy boli vždy účinným prostriedkom marketingu. Ich silnou stránkou je priamy styk medzi podnikom ponúkajúcim výrobky či služby a zákazníkom, ktorý ich potrebuje. Zákazníci prichádzajú na veľtrhy a výstavy z vlastnej vôle, aby sa oboznámili s podnikmi a ich ponukou. Význam veľtrhov spočíva okrem iného v tom, že u zákazníkov priamo vzbudzuje potrebu kúpiť si ten či onen výrobok, alebo službu. Podľa výsledkov prieskumu uskutočneného firmou Suomen Gallup sa veľtrhy pri ovplyvňovaní výberu v prípade väčších nákupov zaraďujú hneď na druhé miesto za diskusie s kolegami.

Je prirodzené, že veľtrhy majú konkurentov v iných prostriedkoch marketingu. Cena kontaktu medzi firmou a zákazníkom, nadviazaná prostredníctvom veľtrhu, je v porovnaní s inými médiami výhodná. Pri správne zvolenej stratégii sú veľtrhy najaktívnejšou súčasťou marketingovej kampane.

Počasie

Dnes bude veľká, miestami prechodne zmenšená oblačnosť. Lokálne slabé zrážky. Najvyššia denná teplota 12 až 17, vo výške 1500 m sa zvýši na 9 stupňov. Slabý južný vietor.Vo štvrtok bude premenlivá veľká, na západe cez deň zmenšená oblačnosť a početné prehánky. Veterno. Nočná teplota 7 až 3 stupne, v údoliach slabo nad nulou. Denná teplota 9 až 13, na severe okolo 6 stupňov. V piatok bude polooblačno, zrána hmlisto, cez deň od západu ďalšie pribúdanie oblačnosti, neskôr s občasným dažďom. Nočná teplota 5 až 1 stupeň, v horských dolinách miestami slabý mráz. Denná teplota 10 až 14, na severe okolo 7 stupňov. Slnko vyjde zajtra o 7.27 a zapadne o 17.45 hod.

Amsterdamoblačno14
Atényjasno26
Belehradoblačno14
Berlínoblačno12
Bratislavaoblačno14
Bruselprehánky16
Budapešťoblačno16
Bukurešť oblačno15
Frankfurtprehánky15
Helsinkipolooblačno5
Istanbuljasno17
Kodaňdážď7
Kyjevoblačno8
Lisabonoblačno23
Londýndážď13
Madridpolooblačno26
Moskvaprehánky3
Oslodážď5
Parížprehánky18
Prahadážď11
Rímzamračené22
Sofiapolojasno17
Štokholmoblačno6
Varšavazamračené7
Viedeňdážď14
Záhrebdážď13
Ženevadážď14

 

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.