Hospodársky denník
USD42,309 Sk
EUR41,662 Sk
CHF28,428 Sk
CZK1,346 Sk
  Streda  30.Októbra 2002
Archív - Tiráž - Prílohy
Vyhľadávanie
 
Titulná strana
Z domova
Podnikové spektrum
Zahranicie
Podnikateľ a štýl
Veda/Kultúra
Digitálny svet
Finančné komentáre
Šport
Poradenstvo/Servis
Inzercia
ASS
Veľtrhy a výstavy 2004
Spotrebiteľské ceny
Hospodársky klub
Zdravotníctvo













Chcete Marínu či Brigitu?

Nealkoholické pivo vyrobené spoločnosťou Topvar Topoľčany vhodné pre vodičov, ale aj nevodičov, ktorým alkohol v pive „nevonia“, vo verejnosti boduje. Proti všetkým očakávaniam sa na domácom trhu udomácnil mimoriadne dobre. Od konca marca tohto roku, keď spoločnosť začala s jeho expedíciou, až do dnešného dňa, sa na domácom a zahraničnom trhu predalo viac ako 6000 hl, čo predstavuje 1,2 milióna 0,5 l fliaš. Obsah alkoholu vo finálnom výrobku je do 0,5 objemových percent. Plní sa do fliaš objemu 0,5 l alebo do plechoviek 0,33 l. Osobitnú pozornosť venoval výrobca obalu, ktorý je na vysokej estetickej úrovni, dobre zladený a svojou farebnosťou charakterizuje daný druh piva. Napriek tomu, že je nealkoholické, zachováva si pôvodné senzorické vlastnosti. Nealkoholické pivo si odnieslo ocenenie z Agrokomplexu 2002 a v týchto dňoch obhájilo spolu s ďalším druhom tmavého piva Marína aj certifikát Slovak Gold. Tmavú 12-percentnú Marínu niekoľko rokov po sebe ocenili ako najobľúbenejšie pivo výstavy Grüne Woche v Berlíne. Vysokú kvalitu si stále udržiava aj tmavý 10-percentný Žochár, ktorému sa certifikát Slovak Gold predlžuje na ďalších 18 mesiacov. Výhodou tmavých pív Topvaru oproti konkurencii je, že sa veľmi dobre čapujú tzv. „rezaným“ spôsobom, pretože tmavé pivo sa udrží nad svetlým pivom, nemieša sa, čím sa vytvára veľmi efektný estetický zážitok pre zákazníka. „Na Slovensku sa pije menej tmavých pív, ale odporúčam ich hlavne mamičkám, pretože predstavujú čistú ponuku,“ hovorí Jozef Nemec, riaditeľ marketingu, a vysvetľuje, že „Reines Angebot“ je pivo varené tradičným spôsobom zo sladu, chmeľu a vody bez pridania akýchkoľvek ďalších aditív. Topoľčianske pivo je žiadané, veď v tomto roku je veľký predpoklad, že predajú 665-tisíc hl piva, čo je rekordom v histórii varenia piva v Topoľčanoch. Exportujú do 15 krajín a v tomto roku predpokladajú, že vyvezú 17-tisíc hl piva.

Na začiatku tretieho tisícročia získal Topvar sériu úspechov. Na domácej pôde zvíťazil v ankete o Najsympatickejšiu firmu roka 2001 a víťazom sa stal aj v ankete O najobľúbenejšie slovenské pivo roku 2000, ktorú organizovala Slovenská asociácia histórie pivovarníctva. V Českej republike získal „Zlatý Dukát 2002“.

Rudolfa Vallová

 

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.