Hospodársky denník
USD41,407 Sk
EUR41,564 Sk
CHF28,332 Sk
CZK1,359 Sk
  Pondelok  18.Novembra 2002
Archív - Tiráž - Prílohy
Vyhľadávanie
 
Titulná strana
Z domova
Podnikové spektrum
Zahranicie
Podnikateľ a štýl
Veda/Kultúra
Digitálny svet
Finančné komentáre
Šport
Poradenstvo/Servis
Inzercia
ASS
Veľtrhy a výstavy 2004
Spotrebiteľské ceny
Hospodársky klub
Zdravotníctvo













Torta je hotové umenie

O zlatú slnečnicu Hera súťažili v Bratislave

Súťaž O zlatú slnečnicu Hera, ktorá bola v týchto dňoch v Hoteli Forum Bratislava, sa už tradične viedla v kategórii juniori a dospelí. Do 6. ročníka súťaže, ktorú usporiadal pod záštitou Zväzu kuchárov a cukrárov SR (ZKaC) výrobca rastlinného tuku Hera, firma Unilever, sa prihlásilo 20 družstiev, z nich až 13 v kategórii junior. Podľa vyjadrenia Jozefa Klubníka, zástupcu ZKaC a šéfkuchára Hotela Forum Bratislava, člena komisie súťaže, rozhodovanie bolo ťažké. Dôraz sa kládol predovšetkým na chuť, pričom sa hodnotil aj motív. Najmä žiaci stredných odborných škôl, zameraných na výchovu budúcich cukrárov, prišli so zaujímavými motívmi, ktoré prezradili, že mladých zaujíma svet a všetko, čo sa v ňom deje. Nechýbali motívy v súčasnosti Slovákmi obľúbeného turistického cieľa - Egypta, z arabského sveta inšpiroval islam a sladká kreácia Flinstonovci prezradila príťažlivosť amerických seriálov. Mládež zaujíma i politika, heslo „modrá je dobrᓠa vstup do EÚ vyjadrila aj torta „do Eړ, ktorá bola celá „v modrom“. Hlavné ceny si predsa len odniesli súťažiaci, ktorí prišli s domácim motívom prinášajúcim teplo domova a sviatkov. Sladké kreácie boli zaujímavé, ale svetový trend je o prehlbovaní vlastného imidžu, posilňovaní vlastného štýlu v gastronómii. Spoločnosť Unilever, anglicko-holandský koncern, podporuje uvedenú súťaž vo všetkých krajinách, v ktorých operuje. Dnes je to už 110 krajín, v ktorých sa spotrebitelia môžu stretnúť so značkou Hera.

Mária Horská

 

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.