|
|||||||||||||||||
Streda 20.Novembra 2002 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Virtuálny občasníkPoučenie i súťaž s PRaktikom Agentúra ProPublicum vydala už tretie tohtoročné číslo bezplatného elektronického občasníka o komunikácii, public relations a marketingu PRaktik, ktorý nedávno začal znovu vychádzať v novej podobe. Ako povedal generálny riaditeľ spoločnosti ProPublicum Ivan Žáry, PRaktik je nezáväzný virtuálny magazín určený nielen pre členov diskusného kruhu PR-FORUM, ale pre všetkých, ktorí oň prejavia záujem. Aktuálne číslo prináša krátke obzretie za nedávnou rukojemníckou drámou v moskovskom divadle a jej zhodnotenie z pohľadu komunikácie. Najzaujímavejšie okamihy zo sveta komunikácie u nás i v zahraničí za posledné obdobie možno nájsť pod hlavičkou Komunikačný monitor - Slovensko a svet. V komunikačnej úvahe Ivan Žáry radí, ako si vybrať PR agentúru. PRaktik svojich čitateľov prekvapí aj rôznymi komunikačnými perličkami a kuriozitami a ako vždy prináša aj avíza na pripravované konferencie v oblasti public relations. Rubrika Komunikácia na webe obsahuje užitočné webové adresy z oblasti komunikácie a marketingu. Bodkou za každým vydaním je pár viet alebo obrázkov určených na oddych a pobavenie. Okrem toho agentúra ProPublicum pripravila pre čitateľov PRaktika zaujímavú súťaž. Ako potvrdil Ivan Žáry, na výhercu v nej čaká možnosť absolvovať bezplatne mediálny tréning realizovaný spoločnosťou ProPublicum, na ktorom si osvojí základné techniky vystupovania v rozhlase a televízii. Ďalší piati najúspešnejší účastníci získajú knihu Zuzany Mravíkovej Cesta poznania, Public Relations, ktorú tento rok vydalo vydavateľstvo Aktuell. Na súťaži sa môže zúčastniť každý, kto pošle informáciu o možnosti bezplatného odoberania mesačníka PRaktik a o tejto súťaži svojim známym, o ktorých si myslí, že sa zaujímajú o dianie v oblasti komunikácie, public relations a marketingu, a spätne potvrdí ich registráciu. Celkovým víťazom sa stane ten, kto do 31. decembra 2002 pošle na adresu michlik.m@pppr.sk zoznam s najväčším počtom nových zaregistrovaných odberateľov PRaktika (mená odberateľov a e-mailovú adresu, pod ktorou sa zaregistrovali). Mimochodom, objednávanie PRaktika je jednoduché a bezplatné. Záujemcom postačí, ak pošlú e-mail na adresu listmanager@internet.sk a do tela správy (nie do subjektu) napíšu ťsubscribe PRaktik-listŤ. Túto informáciu o spôsobe objednania je nevyhnutné uviesť e-maili adresovanom ľuďom, ktorým chcú účastníci súťaže odporučiť odoberanie PRaktika. Najnovšie číslo PRaktika spolu s presnými pravidlami súťaže vrátane archívu starších čísel možno nájsť na adrese http://www.pppr.sk/praktik0.html. (ja) |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Webmaster: webmaster@maxo.sk Design: MAXO s.r.o. |