|
|||||||||||||||||
Piatok 22.Novembra 2002 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Čo vás vynesie na vrchol
Spočítajte si budúcnosť. Zistite si, aké sú ciele vašej spoločnosti a čo môžete urobiť okamžite na ich dosiahnutie. Nestrácajte čas zbytočnosťami. Žijete vo veku internetu. Uvedomte si, že ste zavalení informáciami. Keď sa vám podarí selektovať to podstatné, zbavíte sa netvorivých - ste na najlepšej ceste... Dávajte si pozor na svoj prejav, vo firme i mimo nej. Vedúci pracovníci sú v súčasnosti pod obrovským stresom, aby chránili a propagovali obraz svojej firmy, spoločnosti na verejnosti. Vyrieknuté slovo nezavrátiš... tak pozor! Výnimka sa povoľuje iba počas koncoročného večierka. Renomované (i tie, ktoré sa o tento titul iba uchádzajú) spoločnosti musia riešiť náročné, komplexné úlohy. Nesnažte sa vyriešiť všetko sám, inak môžete skončiť ako ryba bez vody. Ako vravia experti, budúci vodcovia budú musieť riadiť spoločnosť k dosiahnutiu dlhodobých cieľov tak, aby nedochádzalo k stratám iniciatívy a tvorivej energie. Preto buďte dobre oboznámení s dianím na všetkých úrovniach. K úspechu v budúcich rokoch je viac ako kedykoľvek predtým potrebné, aby ste dokázali bez strát zvládať nevyhnutné reorganizácie. Preto si precvičujte svoje riadiace schopnosti. Vedzte, že navliecť na seba tepláky a vziať do úst píšťalku veľmi nepomôže. Nebojte sa riskovať, ale s rozumom. Vodca, ktorý riskuje, musí vedieť, čo robí. Každá hra musí byť súčasťou dobre premyslenej stratégie. Ľudia na vedúcich pozíciách musia byť bezpodmienečne schopní vyrovnať sa s chybami a neúspechmi. Vedzte, že chybami sa učíte, pravda, nemôžu byť časté... Experti pripomínajú, že boss firmy nevzbudzuje hrôzu u svojich podriadených preto, že by jeho spoločnosť nemala vytýčený optimálny strategický plán rozvoja, ale preto, aby vyprovokoval ich skryté schopnosti... Špičkoví lídri musia byť schopní odhadnúť, ako by zmena situácie v rôznych častiach sveta mohla ovplyvniť postavenie ich spoločnosti. Neváhajte a urobte si vlastný prieskum v teréne. Znalci k tomu dodávajú, že nechať si preplatiť náklady na hotel vrátane obsahu minibaru by nebolo múdre. (bj)
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Webmaster: webmaster@maxo.sk Design: MAXO s.r.o. |