Hospodársky denník
USD42,188 Sk
EUR41,855 Sk
CHF28,371 Sk
CZK1,352 Sk
  Štvrtok  28.Novembra 2002
Archív - Tiráž - Prílohy
Vyhľadávanie
 
Titulná strana
Z domova
Podnikové spektrum
Zahranicie
Podnikateľ a štýl
Veda/Kultúra
Digitálny svet
Finančné komentáre
Šport
Poradenstvo/Servis
Inzercia
ASS
Veľtrhy a výstavy 2004
Spotrebiteľské ceny
Hospodársky klub
Zdravotníctvo













Prvotriedne médium

Najprv príde ponukový list. V ňom sa potenciálny vystavovateľ dozvie o davoch záujemcov pred dverami organizátora, o pripravovanej veľkolepej reklame a zástupoch nedočkavých návštevníkov z radov obchodníkov i spotrebiteľov.

S blížiacim sa termínom spľasnú sľuby ako bubliny a ak sa veľtrh či výstava vôbec koná, nuž neraz v malom komornom kruhu vystavovateľov a návštevníkov. Veď kto má vraj peniaze na lepšiu reklamu a propagáciu, čo by ešte tie naše firmy a firmičky nechceli. Pravda, česť veľtrhom výnimkám, keď podnik môže napokon ľutovať, že sa na akcii nezúčastnil a rýchlo sa pripravovať na ďalší ročník. Našťastie, dnes si už väčšina slovenských firiem a spoločností vyberá svoju prezentáciu za hranicami veľmi starostlivo a cielene. Aj organizáciu, ktorá mu účasť na medzinárodných veľtrhoch a výstavách zabezpečuje technicky. Pretože aj tu platí, že ich služby musia byť šité skutočne na mieru toho-ktorého vystavovateľa.

Veľtrhy boli vždy účinným prostriedkom marketingu. Ich silnou stránkou je priamy styk medzi podnikom ponúkajúcim výrobky či služby a zákazníkom, ktorý ich potrebuje. Zákazníci prichádzajú na veľtrhy a výstavy z vlastnej vôle, aby sa oboznámili s podnikmi a ich ponukou. Význam veľtrhov spočíva okrem iného v tom, že u zákazníkov priamo vzbudzuje potrebu kúpiť si ten či onen výrobok, alebo službu. Podľa výsledkov prieskumu uskutočneného firmou Suomen Gallup sa veľtrhy pri ovplyvňovaní výberu v prípade väčších nákupov zaraďujú hneď na druhé miesto za diskusie s kolegami.

Je prirodzené, že veľtrhy majú konkurentov v iných prostriedkoch marketingu. Cena kontaktu medzi firmou a zákazníkom, nadviazaná prostredníctvom veľtrhu, je v porovnaní s inými médiami výhodná. Pri správne zvolenej stratégii sú veľtrhy najaktívnejšou súčasťou marketingovej kampane.

Počasie

Dnes bude polooblačno až oblačno. Najvyššia teplota 10 až 14 stupňov. Teplota na horách vo výške 1500 m 6 stupňov. Slabý vietor.V piatok bude polooblačno až oblačno, zrána hmlisto. Cez deň od západu postupne až zamračené a neskôr občasný dážď. Nočná teplota 7 až 3, denná 7 až 12 stupňov. V sobotu bude veľká oblačnosť až zamračené a na mnohých miestach občasný dážď. Hmlisto. Nočná teplota 7 až 3, denná 6 až 10 stupňov.Slnko vyjde zajtra o 7.21 a zapadne o 15.58 hod.

Počasie v európskych mestách dnes a teplota v ° C

Amsterdamdážď10
Aténypolooblačno18
Belehradoblačno16
Berlínzamračené7
Bratislavaoblačno13
Bruseloblačno8
Budapešťoblačno14
Bukurešťoblačno13
Frankfurtjasno11
Helsinkisneženie-3
Istanbuloblačno15
Kodaňoblačno8
Kyjevoblačno5
Lisabonprehánky17
Londýnprehánky13
Madridprehánky10
Moskvadážď5
Oslooblačno3
Parížoblačno10
Prahadážď6
Rímoblačno20
Sofiapolooblačno13
Štokholmzamračené3
Varšavaoblačno9
Viedeňoblačno13
Záhreboblačno17
Ženevaoblačno11

 

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.