Hospodársky denník
USD42,026 Sk
EUR41,465 Sk
CHF28,344 Sk
CZK1,348 Sk
  Pondelok  4.Novembra 2002
Archív - Tiráž - Prílohy
Vyhľadávanie
 
Titulná strana
Z domova
Podnikové spektrum
Zahranicie
Podnikateľ a štýl
Veda/Kultúra
Digitálny svet
Finančné komentáre
Šport
Poradenstvo/Servis
Inzercia
ASS
Veľtrhy a výstavy 2004
Spotrebiteľské ceny
Hospodársky klub
Zdravotníctvo













To je rozdiel!

Ďalší dôkaz o zlom stave televízneho výskumu. Rozdiel medzi výskumom DKV STV a VISIO bol 20. októbra viac ako 500-tisíc divákov. Podľa DKV STV v nedeľu 20. 10. od 20.00 až do polnoci prevyšovala sledovanosť TV JOJ ostatné televízie. TV Markíza reagovala zverejnením svojej sledovanosti podľa agentúry VISIO. Markíza pripísala svojej nedeľnej súťaži takmer 1 318 000 divákov, kým podľa DKV STV ich bolo len 810 000.

(TASR/OTS)

 

Webmaster: webmaster@maxo.sk
Design: MAXO s.r.o.