|
|||||||||||||||||
Štvrtok 14.Marca 2002 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Čistič údajov o zákazníkochOn-line systém na skladovanie a spravovanie údajov o klientoch Spoločnosť Oracle uviedla novú aplikáciu balíka internetových aplikácií Oracle E-Business Suite, ktorá poskytne zamestnancom celopodnikový on-line systém na skladovanie a spravovanie údajov o zákazníkoch, ktorý umožní vyššiu prevádzkovú efektivitu a lepšie služby zákazníkom. Aplikácia Oracle Customers Online umožní spoločnostiam zhromaždiť, vyčistiť a skvalitniť údaje o zákazníkoch z rôznych systémov v rámci organizácie. Aplikácia predstavuje kľúčový krok transformácie podniku na globálny e-biznis tým, že prináša centralizované on-line zobrazenie údajov o zákazníkoch všetkým styčným pracovníkom a poskytuje nástroje na spravovanie údajov určené na zabezpečenie kvality a integrity databázy zákazníckych údajov. Po rokoch implementovania čiastkových špecializovaných riešení, v dôsledku ktorých vznikalo množstvo údajových skladov, už podniky nedokážu mať prehľad v celej histórii zákazníckych transakcií, interakcií a vzťahov. Úlohou aplikácie je pomôcť spoločnostiam v troch kľúčových oblastiach spravovania údajov o zákazníkoch: v konsolidácii, čistote a úplnosti údajov. Keďže väčšina zákazníckych údajov sa nachádza v rôznych samostatných systémoch, Oracle Customers Online poskytuje komplexnú konfigurovateľnú súpravu nástrojov na importovanie a načítanie údajov zo starších systémov a aplikácií od nezávislých dodávateľov. Poskytuje tiež inteligentné nástroje na riadenie kvality údajov a pomáha tak spoločnostiam odstrániť zo zákazníckych databáz duplicitné záznamy, ktoré zapríčiňujú rast nákladov a znemožňujú transparentnosť histórie zákazníckych transakcií. Program identifikuje duplicitné údaje o zákazníkoch, zlučuje ich a zabraňuje tvorbe nových duplicít. Úplnosť zákazníckych údajov zabezpečuje aplikácia v spolupráci s poskytovateľmi údajov. On-line prepojenie umožňuje tvorbu a skvalitnenie zákazníckych údajov v reálnom čase a bez opustenia aplikácie. Používatelia majú tiež možnosť porovnávať svoje zákaznícke záznamy so záznamami poskytovateľa údajov a z oboch zdrojov selektívne vyberať atribúty tak, aby bol výsledný záznam čo najhodnotnejší. K vyčisteným a konsolidovaným zákazníckym údajom, zhromaždeným na jednom mieste, môžu pristupovať všetky podnikové zložky. Vďaka existencii jediného zdroja pre generovanie zoznamov môže napríklad marketingové oddelenie analyticky roztriediť zákazníkov, pritom zároveň pochopiť a maximalizovať hodnotu najcennejších zákazníkov a znížiť náklady na tvorbu zoznamov z viacerých zdrojov. Oddelenie predaja získa prístup k celej histórii zákazníckych transakcií, interakcií a vzťahov. Vďaka lepšiemu porozumeniu všetkých stránok vzťahu so zákazníkom môžu obchodní zástupcovia zvýšiť kapacitu odbytu a krížového predaja, a tiež skrátiť cyklus predaja. Servisné oddelenie bude mať všetky relevantné zákaznícke informácie k dispozícii na jednom mieste, čo umožní skrátenie čakacích lehôt a skvalitní poskytovanie servisu. Inkasné oddelenie získa prehľad o vzťahu omeškaných platieb k neúplne vybaveným požiadavkám na servis a bude tak môcť lepšie zoradiť inkasné hovory podľa priority. (jz) |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Webmaster: webmaster@maxo.sk Design: MAXO s.r.o. |