|
|||||||||||||||||
Streda 27.Marca 2002 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Seminár o CRM-systémochŠtudentská organizácia AIESEC organizuje za generálneho partnerstva poradenskej spoločnosti Accenture a Slovenských telekomunikácií v dňoch 11. až 14. apríla 2002 v hoteli Hydrostav v Senci druhý ročník IT seminára. Jeho témou je CRM - Customer Relationship Management, to znamená Riadenie vzťahov so zákazníkmi. Popredné firmy z oblasti IT a vybraní študenti sa budú zaoberať témou tvorby, zavádzania a prevádzkovania CRM systémov. Tento projekt je určený predovšetkým študentom vyšších ročníkov škôl technického a ekonomického zamerania. Dvoma základnými piliermi seminára sú prednášky a riešenie prípadových štúdií, ktoré bude zavŕšené prezentáciou riešení. Potrebné informácie získajú študenti na odborných prednáškach a v následných diskusiách s prednášajúcimi. Ich praktickú aplikáciu si budú môcť vyskúšať pri riešení prípadových štúdií. Riešenie bude prebiehať v päť- až šesťčlenných tímoch a budú ich facilitovať zástupcovia partnerských spoločností, ktorí prispejú kritickými postrehmi, aby sa riešenie neuberalo nereálnym smerom. Nakoľko si organizátori uvedomujú, že podobná kreatívna práca je skutočne náročná, pripravujú delegátom i neodborný a neformálny večerný program, v rámci ktorého budú môcť pookriať a obnoviť svoje duševné sily a v rámci coffee talks konzultovať so zástupcami partnerských spoločností a dozvedieť sa viac aj o programe medzinárodných odborných stáží, ktorých organizácia je core business AIESEC-u v celosvetovom meradle. (ja) |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Webmaster: webmaster@maxo.sk Design: MAXO s.r.o. |